مدیرعامل بیمه کوثر بیان کرد:

افزایش رضایت ذی‌نفعان با پشتیبانی از شبکه فروش توانمند و قابل اتکا

پشتیبانی از شبکه فروش توانمند و قابل‌ اتکا تا حد زیادی می‌تواند به رضایت مشتری و حتی رضایت کارکنان شرکت کمک کند.
تصویر افزایش رضایت ذی‌نفعان با پشتیبانی از شبکه فروش توانمند و قابل اتکا

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرعامل شرکت در دیدار و گفت‌ وگو با کارکنان سرپرستی خراسان‌رضوی ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از شبکه فروش، به عنوان حلقه واسط بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار، بی‌تردید یکی از مهم‌ترین مسایلی است که همگان باید مدنظر قرار دهیم.

مجید مشعلچی فیروزآبادی افزود: شبکه فروش قوی و راضی علاوه بر اینکه خود از عملیات فروش منتفع می‌شود، می‌تواند از یک سو با صدور درست بیمه‌نامه طبق مقررات و آیین‌نامه‌ها تسهیل‌گر کار شرکت باشد و از سویی محصولی متناسب با نیاز به مشتری ارایه دهد.

وی کسب و افزایش رضایت مشتریان را نیز یک اولویت همیشگی دانست و گفت: من از همه کارکنان شرکت انتظار دارم با عمل به وظایف خود، رفتار حرفه‌ای، رعایت اخلاق اسلامی و حتی فراتر از آنچه شرع و قانون تعریف کرده است، تمام تلاش خود را برای دستیابی به رضایت مخاطبان شرکت به‌ویژه مشتریان به کار گیرند. با این روش، هم مشتری به مطالبات بر حق و خواسته‌های خود می‌رسد و هم شرکت می‌تواند متکی به مشتریان وفادار برای خدمت‌رسانی بهتر برنامه‌ریزی کند.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه توجه به کارکنان و جلب رضایت آنان یکی از سیاست‌ های مهم ابلاغی شرکت در ابتدای سال‌جاری بوده است، تصریح‌کرد: دغدغه برخی از همکاران درباره وضعیت استخدامی آنان را در نظر داریم و درباره آن بحث‌های کارشناسی و پیگیری‌های خوبی به عمل آمده است و امیدوارم به زودی خبرهای خوبی در این زمینه از طرف مدیریت اداری و پشتیبانی شرکت اعلام شود.

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر جدیت شرکت برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود خاطرنشان ساخت: هرچند ما پیش از این هم افتخار داشتیم در مناسبت‌های مختلف دینی و ملی کمک‌های نقدی و غیرنقدی‌ برای هموطنان کمتربرخوردار در نظر می‌گرفتیم، با شروع کرونا در دو سال اخیر و رهنمود رهبر معظم انقلاب، این برنامه‌های حمایتی و کمک‌ها را به صورت نهادینه تبدیل کردیم. من از همه همکاران مهربانم در بیمه کوثر سپاسگزارم که به صورت داوطلبانه، با هر مبلغی که در توان دارند، در طرح کمک‌های مومنانه شرکت می‌کنند؛ ما نیز پس از بررسی و نیازسنجی کوشیده‌ایم این مبالغ را به دست کسانی که به واقع نیاز دارند برسانیم. از طرفی، با توجه به خشکسالی و مشکلات در تامین آب شرب سالم، توانستیم طرح «سرچشمه کوثر» را هم اجرایی کنیم که جا دارد از همه عزیزان و دست‌اندرکاران تشکر کنم.

همچنین وی در پایان، به پرسش‌های مطرح‌شده از سوی کارکنان شرکت پاسخ گفت.

329061