بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در نشست رئیس قوه قضاییه با صاحبنظران و مدیران شبکه بانکی مطرح شد:

اعلام آمادگی بانک مسکن در اجرای طرح مجلس

رئیس قوه قضاییه در نشست «هم‎ اندیشی با اساتید، صاحب‎نظران و مدیران شبکه بانکی برای بررسی حقوقی و قضائی موانع تولید در حوزه بانکی»، حمایت از تولید و رفع موانع برای رونق تولید را نیاز جدی امروز کشور دانست.
مدیرعامل بیمه دانا، رسالت مهم صنعت بیمه در گام دوم انقلاب را که زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی است، تشریح کرد.
به برکت ماه مبارک رمضان، تلاش های شعبه اهواز در جذب بیمه نامه درمان نیروهای حجمی شرکت ملی حفاری ایران به ثمر نشست و بیمه نامه مربوطه با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر صادر گردید.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۲ ارز کاهش یافت، نرخ ۸ ارز افزایش و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
سال 1399 برای بیمه آسیا، سالی توام با موفقیت‌های مستمر بود و انتظار می‌رود در سال 1400 روی سکوی پرش جدید برای رسیدن به افق‌های بلند قرار گیرد.
سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو ،خبر داد که همزمان با فرا رسیدن پنجمین سالگرد تاسیس بیمه تجارت‌نو و در راستای ارائه خدمات بهینه و غیرحضوری به مشتریان، مرکز تماس مشتریان بیمه تجارت نو،”بنوکال” با شماره ۰۲۱۹۶۹۹۰ راه اندازی شد .
کمیل طیبی، اقتصاددان مطرح کرد:

نقش موثر بانک دی در رونق تولید

کمیل طیبی، اقتصاددان، سهم بانک‌ها را در بهبود وضعیت بنگاه‌های تولیدی حائز اهمیت دانست.
بر اساس الزام بانک مرکزی، دریافت کد شهاب برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که مایل به استفاده از خدمات بانکی هستند، الزامی است.
بیش از ۱۰.۶۸۱ نفر (و به مبلغ ۷۷۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان) با ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۰ به شبکه بانکی در سال جاری و تا پایان چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بهره‌مند شده‌اند.
طرح پالایش پارسیان سپهر وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با ظرفیت تولید سالانه 3.3 میلیون تن اتان، پروپان، بوتان و میعانات گازی و برآورد درآمدزایی یک میلیارد دلاری برای کشور، با عاملیت و سرمایه گذاری گروه مالی پارسیان به بهره برداری رسید.
مدیر عامل بیمه ایران در تشریح اهداف و برنامه های در دست اقدام و آتی شرکت برای مدیران ستادی و اجرایی استان ها، بر حمایت خود از ایده پردازان ایده های بکر و ناب و برنامه ها و اقداماتی که منجر به تقویت کیفیت عملکرد فنی شبکه نمایندگی ها و افزایش سودآوری بیمه ایران از طریق بهبود سرمایه گذاری ها در بازار سرمایه شود، تاکید کرد.