بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۶ ارز کاهش و ۱۲ ارز افزایش یافت. نرخ ۸ ارز نیز ثابت ماند.
با هدف رفع نیازهای فناورانه صنعت فولاد کشور و ارائه راهکارهای رفع آنها به دست فناوران، رویداد ملی«ارائه نیازهای فناورانه حوزه فولاد»، همزمان با نمایشگاه2021 INOTEX برگزار خواهد شد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از سازمان تأمین اجتماعی بابت اقدام درست، دقیق و به موقع برای افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تشکر می‌کنم و امیدوارم این اقدام تکمیل شود و به جایی برسیم که بازنشستگان دغدغه معیشت نداشته باشند.
در شرکت بیمه حافظ، علیرغم توجه و پرداختن ضمنی به مضامین معماری سازمانی از جمله راهبردها و اهداف، برنامه ریزی، فرایندها، قوانین و مقررات، داده و اطلاعات، سامانه های نرم افزاری و ...، لیکن مدیریت متمرکزی بر این نهاده های وجود نداشته و ضرورت تاسیس و راه اندازی واحدی جهت مدیریت متمرکز موضوعات مرتبط با معماری سازمانی بیش از پیش حس می شد.
عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ لیزینگ اقتصاد نوین «ولنوین»:

تحقق سود پایه ۳۷۴ ریالی به ازای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1399 امروز با حضور کلیه سهامداران برگزار شد.
بانک مرکزی با صدور شیوه‌نامه‌ای، مقررات ناظر بر چک‌های موردی را ابلاغ و حداکثر تعداد چک موردی قابل اعطا به هر مشتری را در هر تقاضا حداکثر دو فقره و در مجموع سالانه حداکثر پنج فقره اعلام کرد.
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مردم مراقب کلاهبرداری با عناوین «کارت هوشمند بیمه» باشند زیرا بیمه سلامت هیچ تماس تلفنی و پیامکی با مردم ندارد.
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: امیدواریم روند واگذاری سهام شرکت‌های دولتی معادل 89 هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بسیار کوتاه و سریع انجام شود تا امکان فروش و تبدیل بخشی از سهام به نقدینگی جهت پرداخت کسری منابع مورد نیاز مستمری حقوق بازنشستگان، پایداری منابع مستمری و متناسب‌سازی و هزینه‌های درمان بازنشستگان فراهم شود.
با حمایت‌ وزیر کار و عزم مدیر عامل تأمین اجتماعی:

متناسب سازی حقوق بازنشستگان به ثمر نشست

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: سرانجام متناسب سازی حقوق مستمری بگیران پس از چندین سال وقفه، با حمایت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عزم مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به ثمر نشست.
کمک ۳۰ میلیارد ریالی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد:

بانک سینا شریک شادی 157 خانواده زندانیان رها شده از بند

بانک سینا با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال هزینه هدایای نوروزی در پایان سال ۱۳۹۹ به آزادی 157 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، لبخند شادی را به خانواده این افراد نیازمند اهدا کرد.