بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

به اطلاع مشتریان بانک سامان می‌رساند، در راستای اجرای برنامه بهبود سیستمی و بهینه‌سازی نرم‌افزاری، کلیه سرویس‌های بانک سامان از ساعت 1 بامداد الی 2 بامداد سه‌شنبه مورخ 21 اردیبهشت ماه 1400 با اختلال روبرو خواهند بود.
در راستای اجرای قانون جدید چک:

خدمت جدید بانک رفاه کارگران اعلام شد

نسخه جدید سامانه موبایل بانک مبتنی بر سیستم عامل Androidبانک رفاه کارگران با خدمات نوین در حوزه قانون جدید چک راه اندازی و آماده بهره برداری شد.
اقدامات شرکت اندیشه کاران بهداد، برخلاف قانون و مقررات می باشد، لذا بدینوسیله هرگونه رابطه ای بین آن شرکت مذکور با "شرکت بیمه کارآفرین" تکذیب می گردد.
بانک کارگشایی به منظور تامین نیازهای خرد مردم، بیش از 302 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله طی سال گذشته پرداخت کرده است.
دستگاه‌های تشخیص کرونا از جمله کپسول اکسیژن، تب‌سنج ، اکسی متر و دستگاه ضدعفونی کننده فرابنفش به ارزش ۶ میلیارد ریال از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران در طی مراسمی به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی اصفهان اهدا شد.
بیمه دندان پزشکی یکی از مهم‌ترین خدمات بیمه درمانی است. اگر یک بار درد دندان را تجربه کرده باشید و تجربه پرداخت هزینه‌های سنگین دندان پزشکی را داشته باشید، به خوبی می دانید وجود بیمه تکمیلی دندان پزشکی تا چه اندازه اهمیت دارد.
امید کاملی اظهار داشت: مدیریت تطبیق و مبارزه با پولشویی به عنوان خط دوم دفاعی و ابزار مهم حاکمیت شرکتی سعی در تسهیل تحقق اهداف بانک با نظارت مستقیم هیأت مدیره بر صحت و سلامت انجام عملیات بانکی دارد و درصدد است تا قوانین و مقررات را با رویکرد مانع‌زدایی و تسهیل تأمین مالی طرحهای صنعتی بهینه نماید.
بانک مرکزی امروز دوشنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن ۱۹ نرخ کاهشی، ۱۹ نرخ افزایشی و هشت نرخ ثابت ماند.