بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در حالی که همزمان با افزایش گرما و نیز غیر ممکن شدن استفاده از برخی نیروگاه های برق آبی به دلیل خشکسالی، تراز تولید و مصرف برق در کشور نامتعادل شده است، بانک ملی ایران اقداماتی را به منظور کاهش مصرف برق عملیاتی کرده است.
هم‌راستا با پیاده‌سازی تعداد دیگری از سرویس‌های "سامانه صیاد"، شامل «ثبت»، «تأیید/ رد»، «انتقال»، «عودت انتقال»، «لغو ثبت/ انتقال» و «ابطال» چک‌ در درگاه خدمات الکترونیک بانک مرکزی ج.ا.ا، در‌صورتی که مشتریان محترم بانک پاسارگاد، به هر علت، قادر به استفاده از درگاه‌های طراحی شده برای ارائه خدمات مربوط به چک‌های جدید نباشند، این خدمات به‌منظور پیشگیری از بروز اختلال در انجام فعالیت‌های روزمره ایشان در کلیه شعبه‌های بانک پاسارگاد به ایشان ارائه می‌شود.
جباری در دیدار با مدیر و همکاران روابط عمومی این شرکت که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، از اقدامات و فعالیت‌ ها ، تحرک ، پویایی و نشاط مشهود در این واحد قدردانی و تشکرکرد.
با هدف دیدار از همکاران و ایجاد انگیزه مضاعف خدمت رسانی، علیرضا دمیرچی معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیببانی، علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی و آموزش، محمد حسینی کنارویی مدیرامور استان ها و علیرضا یارقلی مدیریت امور حراست طی سفر به استان فارس با همکاران شعب و ستادی این استان دیدار و گفتگو کردند.
نیم نگاهی به آمارهای شبکه بانکی و پرداخت الکترونیک در سال 99:

گذار موفق شبکه بانکی به قرن جدید

پیوند فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی با کارکردهای بانکی از بزرگترین دستاوردهای نظام بانکی است که بانک مرکزی با محوریت معاونت فناوری های نوین این مهم را راهبری کرده و در حال حاضر به‌کارگیری فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی در نظام بانکی بی شک به جریانی نوآورانه در صنعت بانکی منجر شده است.
شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۴ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۰.۰۱ واحد بسته شد.
سامانه «بام» بانک ملی ایران از پرکاربردترین سامانه های بانکی غیرحضوری است که با استقبال کم سابقه مشتریان مواجه شده است، اما برخی مشتریان پیش از خروج از کشور این سوال را مطرح می کنند که آیا «بام» در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیز در دسترس است؟
بانک مرکزی یکشنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی نرخ همه ارزها نسبت به روز کاری گذشته ثابت ماند.
جباری در مراسمی که به مناسبت سالگرد تاسیس شکرت بیمه رازی در آسایشگاه جانبازان ثارالله برگزار شد گفت: جانبازان رفاه کشور را بیمه کردند.
امروز شنبه اول خرداد ۱۴۰۰ رویداد تخصصی حوزه فین تک‌ها برای بررسی مانع زدایی، رگولاتوری و سرمایه گذاری در استارتاپ های فین تک به شکل آنلاین در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.