بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بیژن زنگنه در مراسم رسمی بهره‌برداری از طرح پتروشیمی مسجد سلیمان که با تسهیلات بانک صنعت و معدن و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور برگزار شد، عنوان داشت: با افتتاح طرح‌های باقی‌مانده تا پایان سال 1400 و اوایل سال آتی، میزان تولید پتروشیمی کشور به هدف 100 میلیون تن در سال خواهد. رسید.
طی حکمی از سوی هیات مدیره شرکت آرمان وفاداری آریا با نام تجاری"آوا"، امین رضا ریاضتی به سمت مدیرعامل این شرکت، از زیرمجموعه های هلدینگ سرمایه گذاری بانک ایران زمین (جامپ) با مالکیت صددرصدی این بانک، منصوب و جانشین رضا سمیع زاده مدیرعامل سابق این شرکت شد.
بیست و سومین جلسه هم‌اندیشی مدیران ستاد و شعب بیمه معلم روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه سالجاری در ساختمان مرکزی بیمه معلم با حضور مدیرعامل، رییس هیئت مدیره، مشاور عالی مدیرعامل، معاونین مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه معلم، آنلاین و بصورت ارتباط ویدیو کنفرانسی با شعب سراسر کشور برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات بیمه سلامت دراستان سیستان و بلوچستان درحوزه خدمات الکترونیکی باید افزایش پیدا کند و در این باره انتظار می رود که زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی ارتقاء پیدا کند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ طی یک اقدام کم سابقه، تعرفه های درمانی را که معمولاً در اوایل سال جدید اعلام می شد، با افزایش حدود ۲۵ درصدی نسبت به تعرفه های جاری اعلام و آن را از همان زمان لازم الاجرا اعلام کرد.
مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت داده پردازی پارسیان (سهامی خاص) صبح روز پنجشنبه 30 اردیبهشت‌ماه (ساعت 9:30صبح ) در محل سالن کنفرانس بانک پارسیان واقع در شهرک قدس بلوار زرافشان برگزار شد.
کورش پرویزیان مطرح کرد:

آینده درخشان در انتظار پارسیان

مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به اثر تعیین نرخ جدید تسعیر ارز بر صورت های مالی، گفت : با توجه به اقدامات انجام شده آینده درخشانی در انتظار بانک بوده و احتمال می رود که با درخواست افزایش 54 درصدی سرمایه وپارس در امسال موافقت و اجرایی شود .
رییس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: اما برخی از سرمایه‌گذاری‌هایی از طریق چین انجام می‌شود، در ابتدا توسط شرکت‌های بیمه ایرانی بیمه می‌شوند و مجددا شرکت بیمه ایرانی بخشی از این بیمه را توسط شرکت‌های چینی بیمه اتکایی می‌کنند.
در شصت و هشتمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید و به دستور رئیس جمهور؛

طرح پتروشیمی مسجد سلیمان با تأمین مالی بانک صنعت و معدن افتتاح شد

رئیس جمهور در شصت و هشتمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، طرح پتروشیمی مسجد سلیمان که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده را به همراه 2 طرح‌ ملی دیگر در استانهای خوزستان و بوشهر از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.