بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بیمه کوثر عنوان کرد:

ارتباطات یکپارچه نقطه تمایز بیمه کوثر

ارتباطات و انتقال پیام با استفاده از ابزارها و شیوه‌های گوناگون ضرورتی انکار‌ناپذیر برای دستیابی به یک هدف کلان، تاثیرگذاری بر اذهان و توسعه جایگاه صنعت بیمه، است. به اعتقاد مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل بیمه کوثر، ارتباطات یکپارچه نقطه تمایز بیمه کوثر است، چرا که ایجاد معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی و همسوسازی فرایندها در برقراری ارتباط منطقی و مناسب با بیمه‌گذار، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی ذی‌نفعان، تبلیغات مناسب و حقیقی جایگاه شرکت را نزد ذی‌نفعان به یک جایگاه ویژه تبدیل کرد.
بانک مرکزی دوشنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن ۲۲ ارز کاهشی، ۱۳ ارز افزایشی و نرخ ۱۱ ارز نسبت به روز کاری گذشته ثابت ماند.
مدیرعامل بانک سینا در آیین افتتاح شعبه یاسوج به عنوان اولین واحد این بانک در یکی از شهرهای جنوب غربی ایران، گفت: در راستای سیاست ها و برنامه های توسعه ای و بهینه سازی شعب و خدمات رسانی مطلوب به مردم زحمتکش و مهربان این منطقه، امروز شاهد افتتاح شعبه بانک سینا در شهر یاسوج هستیم.
به استحضار سهامداران گرامی بانک پاسارگاد می رساند؛ با عنایت به لزوم به‌روزرسانی اطلاعات تماس و مشخصات حساب سپرده انفرادی خویش، لطفاً درخصوص اعمال تغییرات اقدام فرمایید.
مدیرکل حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط عمومی‌ها سازمان بیمه سلامت را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان می‌برند و این رویکرد علمی در دوره جدید مدیریتی سازمان بیمه سلامت وجود دارد.
بانک رفاه کارگران در راستای شفافیت در اطلاع رسانی، گزارش تسهیلات اعطایی خود در فروردین ماه سال جاری در بخش های مختلف اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ضمانتنامه های صادره ریالی، قرض الحسنه اعطایی ازدواج و تهیه جهیزیه، اشتغالزایی و مشاغل خانگی مددجویان سازمان بهزیستی کل کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق توسعه ملی و طرح های حوزه اعتباری را تشریح کرد.
بهره وری در شرکت های تجاری در واقع ترکیبی از دو شاخص کارایی و اثربخشی است در این راستا نهادهای بازرگانی باید به دنبال این باشند که چگونه می تواند در شاکله خود ضریب این دو شاخص را ارتقاء دهند.
مدیرعامل پست بانک ایران در دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری (اینوتکس 2021) اظهار داشت: با زیر ساخت ایجاد شده توسط پست بانک ایران، استارت آپ ها دیگر نیاز به سرمایه گذاری در زیرساخت ها ندارند و می توانند با معرفی فناوری های مالی متناسب با شرایط مناطق روستایی از مزیت بانکداری باز ارائه شده در این مناطق بهره مند شوند و خدمات با هزینه پایین به مشتریان ارائه دهند.