طرح آینده داران، تخصیص اعتبار ویژه خرید به مشتریان بانک آینده

در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر و خریدی آسان و راحت برای مشتریان بانک آینده، تنوع سبد محصولات بانک و همچنین جبران بخشی از خسارات وارده به مشتریان، صنایع و مراکز خرید به علت شیوع بیماری کرونا، در قالب طرح "آینده داران"، به مشتریان خود اعتبار می‌دهد.
تصویر طرح آینده داران، تخصیص اعتبار ویژه خرید به مشتریان بانک آینده

به گزارش سایت خبری پرسون، تمامی مشتریان بانک آینده که دارای انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز، سپرده بلندمدت شتاب و آینده‌ساز هستند، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه‌های پیشخوان مجازی abplus.ir و ساتا sata.ba24.ir و یا در شعب این بانک، بر اساس میزانی که خود اعلام و توافق می کنند، بین ده تا دویست میلیون ریال اعتبار درقبال وثیقه به میزان همان اعتبار درخواستی، دریافت کنند. بازپرداخت این اعتبار دریافت شده به‌ دو روش یک‌جا و تدریجی - اقساطی است.

این اعتبار، ویژه خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد در بازار بزرگ ایران (ایران مال) و مجموعه هایپراستار واقع در آن است.

شرایط کلی:

شرایط و مقررات:

اعتبار ارائه شده صرفاً برای خرید حضوری از فروشگاه ها و هایپراستار مرکز خرید ایران‌مال (بازار بزرگ ایران) می‌باشد.

نحوه بازپرداخت:

60 روز از زمان دریافت اعتبار، امکان بازپرداخت به صورت یکجا / لغو اعتبار وجود دارد؛ در صورت بازپرداخت یکجا تا تاریخ مذکور تسویه به صورت نقدی و بدون سود خواهد بود.

شرایط اقساطی:

در صورت عدم تسویه بدهی تا 60 روز پس از دریافت اعتبار، بدهی به صورت اقساطی محاسبه و برداشت خواهد شد.

در صورت عدم کفایت موجودی در حساب بازپرداخت جهت وصول قسط؛ ۶% وجه التزام محاسبه و کسر خواهد شد.

در صورت عدم کفایت موجودی در حساب بازپرداخت جهت وصول اقساط، نرخ وجه التزام اعلام شده به حداکثر نرخ سود تسهیلات که بر اساس آخرین نرخ اعلام شده ی توسط بانک مرکزی ج.ا.ا. 18% می باشد، اضافه و محاسبه می شود.

به عنوان مثال:

از آنجا که از زمان دریافت اعتبار مشتری، 60 روز تنفس برای مصرف اعتبار ایشان در نظر گرفته شده است؛ در صورتی که مشتری درخواست 200،000،000 ریال اعتبار را داشته باشد و تنها 100،000،000 ریال اعتبار خویش را بعد از 60 روز مصرف نماید، در روز 61 ام مبلغ بازپرداخت ایشان طی دوازده ماه به صورت ذیل می ­باشد

مبلغ اقساط: 8،700،000 ریال

شماره کارت دریافت اعتبار

از لیست کارت­های نقدی یا ایران کارت 1418، "کارت فعالی" که می­خواهید اعتبار به آن تخصیص داده شود را انتخاب نمایید.

استفاده از اعتبار دریافتی، صرفاً از طریق خرید با کارت مذکور در pos های تخصیص داده شده در هایپر استار واقع در مراکز ایران مال امکانپذیر است. (به هرگونه خرید با کارت های غیر از کارت های انتخابی هیچگونه اعتباری اعطا نخواهد شد).

لازم به اشاره است؛ لیست فروشگاه های طرف قرارداد در سایت بانک به­روز سانی شده و قابل دسترس برای همه مشتریان و همکاران بانک می­باشد.

امکان برداشت نقدی مبلغ اعتبار وجود نداشته و مهلت استفاده، 60 روز پس از دریافت اعتبار، می باشد.

مشتری فقط یک بار اعتبار را دریافت می­کند و می­تواند تا سقف اعتبار اختصاصی، به دفعات، از فروشگاه ها و هایپر بازار بزرگ ایران مال خرید نماید.

در صورتی که مشتری پس از 60 روز بدهی اعتبار خود را به صورت یکجا بازپرداخت تسویه نماید، امکان دریافت اعتبار مجدد طرح فراهم می­باشد.

مشتریان حقوقی تنها از طریق مراجعه به شعب، قادر به دریافت اعتبار مطابق با فرآیند تعریف شده در شعبه برای تخصیص اعتبار به کارکنان خود هستند.

شما می­توانید با کارت انتخابی فقط تا سقف اعتبار دریافتی خرید نمایید و در صورتی که نیاز به خرید بیشتر دارید می­توانید از دیگر کارت های خود استفاده نمایید.

پس از هر خرید پیامکی به مشتری حاوی مبلغ خرید، مانده اعتبار و تاریخ بازپرداخت (سررسید) به مشتری اعلام می­شود.

339075

مطالب مرتبط