بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

ناصر سیف‌اللهی عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران، در جریان سفر به مشهد از کارخانه الکترواستیل بازدید و در نشستی صمیمی با مدیرعامل این کارخانه، بر تقویت همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.
به مناسبت میلاد امام رضا(ع) امکان پذیر شد؛

دریافت وام قرض الحسنه ازدواج از طریق سامانه فرا بانک ملت

بانک ملت به مناسبت سالروز میلاد باسعادت امام هشتم شیعیان، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را از طریق سامانه فرابانک، امکان پذیر کرد.
طی مراسمی مجوز صادره بانک مرکزی به کارگزاران باجه های خدمات بانکی روستاهای منتخب استان گلستان با حضور شاپور ابری رییس اداره کل حفاظت IT و اسناد، سیدرمضان جعفری مدیر شعب استان و همکاران ستادی به آنان اعطا شد.
در جاده جنوبی تنگ ارم شهرستان دشتستان استان بوشهر جاده ای فرعی وجود دارد که بعد از طی این مسیر سخت و صعب العبور به دشتی وسیع در میان کوه می رسد. مقصد اصلی ما همین جاست، روستای خوش آب و هوای پشت پر که نخستین واحد تولید تخم مرغ نطفه دار در نوار ساحلی جنوب کشور در آن مکان قرار دارد.
در راستای تکریم مشتریان محترم شرکت بیمه دی و همچنین ایجاد سهولت دسترسی به خرید بیمه نامه، سایت فروش آنلاین بیمه دی با ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان محترم به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌ نو معتقد است که تزریق ایده‌های نو در صنعت بیمه باید به یک فرهنگ تبدیل شود که در تمام ارکان صنعت بیمه از شبکه فروش تا سطح مدیران ارشد جاری باشد و ایجاد شرکت‌های بیمه جدید هم می‌تواند به این موضوع سرعت بیشتری بخشد.
فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌ زمین در تشریح نقطه نظرات خود از بانکداری دیجیتال می‌گوید: "وجه تمایز بانکداری دیجیتال با اشکال دیگر بانکداری تمرکز آن بر نیازهای مشتری و داده‌ محور بودن آن است، این داده‌ محور بودن است که کلان داده‌ ای از مشتری به سیستم بانکی می‌دهد و این کلان‌ داده‌ ها هستند که تشخیص می‌دهند چه تسهیلاتی می‌تواند در اختیار مشتری قرار دهد."
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن بهای ۲۰ ارز افزایش و نرخ ۱۸ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ هشت ارز ثابت ماند.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که این نهاد «کارگزاران بیمه برخط» را به عنوان یکی از اضلاع قانونی شبکه خدمات بیمه ای به رسمیت می شناسد، اعلام کرد که رویکرد نهاد ناظر در مواجهه با استارت آپ ها کاملا تعاملی و حمایتی است.
ضمن اعلام نتیجه‌ پنجمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۰ (مورخ 1 تیر ماه)، به اطلاع می‌رساند ‌حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 8 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.