خدمت به بازنشستگان بزرگترین نعمت برای سازمان تأمین اجتماعی است

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در جلسه‌ای با نمایندگان کانون‌های بازنشستگان استان خوزستان گفت: اگر قرار باشد خدمت انجام دهیم و این خدمت برای ما نعمت باشد، بیشترین برکت این خدمت، خدمت به بازنشستگان است.
تصویر خدمت به بازنشستگان بزرگترین نعمت برای سازمان تأمین اجتماعی است

به گزارش سایت خبری پرسون، میرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بازنشستگان قشری هستند که بیش از همه زحمت کشیده اند و از آنجائیکه ولی‌نعمتان سازمان تامین اجتماعی هستند، نیاز به توجه بیشتر دارند. بازنشستگان آینه آینده ما هستند و ما بخشی از آینده خود را در وجود شما عزیزان می‌بینیم و باید توجه ویژه ای به این قشر عزیز داشته باشیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: اگر قرار باشد خدمت بکنیم و این خدمت برای ما نعمت باشد، بیشترین برکت خدمت، خدمت به بازنشستگان است، ما برکت را از دعا و نفس گرم بازنشستگان می‌گیریم، توجه به بازنشستگان مشکلات دیگر ما را حل می‌کند. حال و روز بازنشستگان را درک می‌کنیم زیرا شما همانند پدران و مادران ما هستید. مشکلات شما مشکل خانواده‌های ماست.

عبدالحمید عبائی، رئیس کانون بازنشستگان استان خوزستان نیز در این جلسه گفت: امیدواریم حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منشأ خیر و برکت برای جامعه بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر بیمه شدگان سازمان باشد.

وی افزود: استان خوزستان با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بیشمار صنعتی، تولیدی، کشاورزی و تولید ثروت و سرمایه از جمله استان‌های ویژه و پیشرو در اقتصاد و سرمایه گذاری کشور محسوب می‌شود و هرچه درباره جایگاه استان خوزستان بیان کنیم تکرار مکررات است.

عبائی با اشاره به موقعیت استراتژیک و اقتصادی این استان، گفت: علی رغم وجود این جایگاه ویژه و پتانسیل بالقوه با پشت سر گذاشتن 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع از تمامیت ارضی کشور هنوز از محرومیت‌ها، کمبودها و نارسایی‌هایی رنج می‌برد.

365501