طرح شناسائی پذیرفته شدگان روستایی کنکور 1400 توسط پست بانک اجرا می شود

سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره کل روابط‌عمومی پست‌ بانک‌ ایران گفت: همزمان‌ با فرارسیدن ۱۶ آذرماه و روز دانشجو، طرح شناسایی و تقدیر از استعدادهای درخشان و پذیرفته‌ شدگان روستایی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ حائز رتبه پایین تر از ۱۰۰۰ اجرا می‌شود.
تصویر طرح شناسائی پذیرفته شدگان روستایی کنکور 1400 توسط پست بانک اجرا می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط‌عمومی پست‌ بانک‌ ایران اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه این بانک به شکوفایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی مناطق روستایی و کم برخوردار کشور، این طرح با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی بانک در حمایت از نخبگان و استعدادهای درخشان و ایجاد انگیزه در میان جوانان روستایی و ترویج فرهنگ علم و دانش در مناطق مذکور به اجرا در می‌آید.

وی افزود: براساس این طرح از هر استان ۵ نفر برتر که دارای پایین‌ترین رتبه قبولی در دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور باشند، از طریق باجه‌های خدمات بانکی روستایی پست‌ بانک‌ ایران شناسایی و پس از احراز هویت و صحت کارنامه قبولی، در فهرست نهایی ۱۶۰ نفره افراد دارای صلاحیت قرار گرفته و طی مراسمی در ۱۶آذر روز دانشجو مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

حسین‌پور تصریح کرد: در مراسم تقدیر از استعدادهای درخشان و قبول شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، علاوه بر لوح تقدیر، جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی در قالب کارت هدیه پست‌بانک‌ایران به هریک از آنان اهدا می شود.

365657