بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه کوثر پس از شنیدن گزارش عملکرد شرکت و گزارش حسابرس و بازرس قانونی، پرداخت 385 ریال سود نقدی را به ازای هر سهم تصویب کرد.
مدیرکسب و کارهای نوین شرکت بیمه تجارت‌ نو، اظهارداشت که شرکت متبوع وی، به‌ دنبال برداشتن گام‌ های بزرگی در حرکت به سمت تحول دیجیتال است تا با ارائه خدمات در بستر فناوری، ارزش افزوده‌ای برای مشتریان ایجاد کند.
مدیرعامل بانک مسکن مصوبه تامین مالی عرضه مسکن را ابلاغ کرد:

فرمان پرداخت 30000 فقره تسهیلات مسکن روستایی

شایان با ابلاغ مصوبه جدید این بانک در راستای تامین مالی سریع بخش عرضه مسکن، فرمان پرداخت 30 هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی را خطاب به شعب سراسر کشور صادر کرد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که نرخ همه ارزها با توجه به تعطیلی بازار جهانی ثابت ماند.
عضو هیات مدیره انجمن اوتیسم ایران گفت: یکی از ضروری‌ترین نیازهای افراد اتیسم و خانواده‌های آنان پوشش بیمه‌ ای است، زیرا این افراد هزینه‌های بسیاری دارند و با پوشش بیمه‌ای می‌توان بخشی از هزینه‌ها را کاهش داد که دراین زمینه سازمان بیمه سلامت حمایت‌های خوبی انجام داده است.
آزمون استخدامی بانک تجارت با حضور 34 هزار نفر شرکت‌کننده و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، توسط سازمان سنجش و آموزش کشوردر سراسرکشور برگزار شد.
معاون بین‌‎الملل بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد این بانک، تنها بانک ایرانی می باشد که در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۸۰ میلیون دلار برای تامین مالی صادرات در قالب اعتبار خریدار تخصیص داده است.
تعداد 300 صندوق امانات بانک صنعت و معدن استان کرمان به صورت الکترونیکی، با امنیت بالا روز چهارشنبه 23 تیرماه با حضور مسئولان امنیتی و بانکی استان افتتاح و آماده بهره‌برداری برای شهروندان شد.
به دنبال تغییر رویکرد سیاست‌گذاری پولی در بانک مرکزی، بررسی تحولات اقتصادی، اطلاع‌رسانی و گزارش‌دهی منظم و ماهانه اقدامات انجام شده به منظور جهت‌دهی صحیح به انتظارات تورمی و تحقق اهداف بانک مرکزی در راستای حفظ ارزش پول ملی و مساعدت به رشد اقتصادی در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس، خلاصه‌ای از مجموعه تحولات اقتصاد کلان و اقدامات بانک مرکزی در راستای دستیابی به اهداف و ماموریت‌های یاد شده در خردادماه 1400 به شرح ذیل ارائه می‌شود.