بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

روند نزولی رشد نقطه به نقطه قیمت مسکن معامله شده در شهر تهران در ماه گذشته تداوم یافت؛ بر این اساس متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در تیرماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل 43.7 درصد افزایش یافته است، این در حالی است که رشد این نرخ در فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه 1400 به ترتیب، 91.7 و‌ 69.7 و 56.6 درصد بوده است.
استان سمنان به دلیل دارا بودن شبکه ارتباطی مناسب و راه‌آهن با استان‌های تهران،‌ خراسان، مازندران و جنوب کشور (به ویژه راه جدیدالاحداث استان سمنان به استان اصفهان) و کشف ذخایر معدنی مهم از اهمیت صنعتی ویژه ای برخوردار است.
رییس و کارشناسان مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی به بررسی ساختار و سازوکارهای مدیریت ریسک در شرکت بیمه کوثر به‌منظور ممیزی آن پرداختند.
اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در آستانه فرا رسیدن عید غدیر، در پیامی این عید را به مشتریان، کارکنان نظام بانکی و خانواده های آن ها تبریک و شادباش گفت.
بیمه ملت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و به منظور ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوار های مناطق محروم به کمپین «نذر آب» پیوست.