بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

قیمت سکه امامی با کاهش 80 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 11 میلیون و 163 هزار تومان رسید.
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران

نهالی که به ثمر نشست

بانک ملی ایران با رویکرد توجه به ضرورت حفظ اشتغال به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کشور، حمایت از صنایع و تولیدی های نوپا را محور برنامه های خود قرار داده و اینک نهال شرکت سیم و کابل بابک به عنوان یکی از این صنایع با حمایت های بانک به بار نشسته است.
پس از ارزیابی عملکرد سال 1399 سرپرستی‌های استانی، به ترتیب رتبه اول برترین سرپرستی به استان بوشهر، رتبه دوم به استان گیلان و رتبه سوم به استان‌های البرز و تهران رسید و فارس به عنوان سرپرستی کوشا معرفی شد.
در خرداد امسال در کـل کشـور ۵۴۵ هـزار فقـره چـک رمـزدار بـه ارزشـی حدود ۱۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان وصول شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۸.۳ و ۱۹.۶ درصد افزایش داشته است.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۷ ارز کاهش و ۱۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز رسمی ثابت ماند.
همکاری اثربخش بانک رفاه کارگران در طرح واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی؛

رئیس کل بانک مرکزی از مشارکت بانک در این طرح قدردانی کرد

کمیجانی گفت: بانک رفاه کارگران با اختصاص فضا و مشارکت در طرح واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی کشور اقدام اثر بخشی صورت داد. که جای تقدیر و تشکر دارد.
عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و رییس مجمع عمومی بیمه ایران در سخنانی با تاکید بر اینکه بیمه ایران به عنوان لیدر صنعت بیمه، نقش بسیار تعیین کننده ای در این صنعت دارد، گفت: با توجه به این نقش حیاتی، بیمه ایران باید در حوزه نوآوری حتماً ایده داشته باشد.
محمد جعفر ایرانی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با سفر به استان خراسان جنوبی از طرح ها و پروژه های صنعتی و معدنی بازدید و با مقامات ارشد استان دیدار و گفت و گو کرد.
در میزگردی که در خصوص بیمه نامه های زندگی و سود مشارکت در منافع آنها با حضور احمد صفرزاده معاون فنی، اسماعیل داورپناه معاون توسعه مدیرت و منابع ، فاطمه برهمن سرپرست اداره کل بیمه های اشخاص و عباس زیارانی مدیر سرمایه گذاری ها و مجامع تشکیل شد ،نرخ سود قطعی مشارکت در منافع بیمه های زندگی این شرکت، از سال 1393تا سال 1399 ، به مدت 7سال ، اعلام گردید.
مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار، در پیامی خطاب به جامعه رسانه‌ای کشور اظهار کرد: «در اهمیت قلم، همین بس که خداوند متعال به آن سوگند یاد کرده است. حال چه شایسته است که این قلم برای افزایش آگاهی جامعه استفاده شود.»
قیمت سکه امامی با افزایش 55 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 11 میلیون و 199 هزار تومان رسید.