بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ همه‌ی رزمندگان اسلام و میهن، بیست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین رزمندگان اسلام را به پیشگاه ملت شریف ایران، خانواده معظم ایثارگران و آزادگان، همکاران، سهامداران و مشتریان عزیز پست‌بانک‌ایران تبریک عرض نموده و پیامی به همین مناسبت صادر کرد.
مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور:

آزادگان، شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند

سیره آزادگان، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت شریف ایران است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن الگو گرفت و بهره جست.
با درخواست بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران و تصمیم وزارت بهداشت:

خط مقدم صنعت بیمه واکسینه می شوند

با درخواست و پیگیری های مکرر نهاد ناظر صنعت بیمه، سندیکای بیمه گران و فعالان این صنعت و با توجه به ریسک فعالیت خط مقدم بیمه در مواجهه با مخاطرات ویروس کرونا طی زمانبندی مشخص تمامی نمایندگان شبکه فروش، کارگزاری ها و ارزیابان صنعت بیمه واکسینه خواهند شد.
باباکردی گفت: یکی از راهکارهایی که می‌توانم ارائه کنم کنسرسیوم است. کنسرسیوم در رشته‌های آتش‌سوزی و مهندسی و انرژی یک راهکار مناسب برای مقابله با نرخ‌ شکنی است و در بسیاری اوقات هنگام جبران خسارت‌ها کمک‌کننده است.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته استمرار جذب نقدینگی بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید معکوس به مبلغ 20 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
سازمان آگهی های پرسون