بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیران عامل بانک ها در نامه های جداگانه ای به کورش پرویزیان، رییس این کانون از حمایت ها و پیگیری های مجدانه و دلسوزانه ایشان در به ثمر رساندن طرح واکسیاسیون کارکنان نظام بانکی تقدیر و تشکر کردند.
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.
پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک:

صورت های مالی بانک رفاه به تصویب رسید

مجمع عمومی عادی سالانه بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی منتهی به 30 اسفند ماه سال 1399 این بانک 18 مرداد ماه سال جاری به تصویب اعضای مجمع رسید.
در پیک پنجم کرونا و شدت بالای همه‌گیری در استان سیستان‌و بلوچستان، شرکت بیمه کوثر در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، 100 دستگاه اکسیژن‌ساز را برای استفاده اقشار محروم و آسیب پذیر به هلال احمر این استان اهدا کرد.
هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی تحت عنوان همکار سازمان تأمین اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان و هر خدمت بیمه‌ای و درمانی قطعا کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود.
حسین مهری در حاشیه جلسه تقدیر از کارکنان این بانک که به مناسبت برگزاری مجمع عمومی سالیانه در موعد مقرر و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی برگزار شد اظهار داشت: این بانک تمامی ظرفیت خود برای افزایش بهره وری و بهبود صورت های مالی را به کار گرفت و به نتایج مطلوبی دست یافت.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که که بر اساس آن نرخ ۲۳ ارز کاهش و ۱۳ ارز افزایش یافت، همچنین نرخ ۱۰ ارز رسمی ثابت ماند.
در پاسخ به مطلبی در یکی از پایگاه های خبری اعلام شد:

سود مشارکت در منافع بیمه گذاران از شفافیت کافی برخوردار است

در راستای پاسخ به گزارش مطروحه در یکی از پایگاههای خبری مبنی بر «بلاتکلیف بودن سود مشارکت در منافع بیمه گذاران زندگی در مقطع برگزاری مجامع عمومی سالیانه شرکت های بیمه» و در راستای تنویر افکار عمومی و فعالان صنعت بیمه و بیمه گذاران محترم بیمه های زندگی، اداره کل نظارت بر بیمه های زندگی توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرده است.