رفع مشکلات مراکز بیمه‌ای و درمانی استان سیستان و بلوچستان را پیگیری می‌کنیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: رفع مشکلات مراکز بیمه‌ای و درمانی سیستان و بلوچستان را در سفر به این استان پیگیری می‌کنیم و تعیین تکلیف 3 پروژه درمانی و همچنین تجهیز بیمارستان تأمین اجتماعی به دستگاه MRI را در برنامه داریم.
تصویر رفع مشکلات مراکز بیمه‌ای و درمانی استان سیستان و بلوچستان را پیگیری می‌کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در آغاز سفر استانی به سیستان و بلوچستان گفت: سفرهای استانی به منظور بررسی دقیق و میدانی شرایط خدمت رسانی تأمین اجتماعی در مناطق مختلف کشور انجام می‌شود.

وی افزود: در این سفرها مشکلات و مسائل مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی را بررسی می‌کنیم و در مواردی که تصمیم گیری و اقدام فوری نیاز باشد، برای رفع مشکلات و ارتقاء خدمات اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خرید راهبردی خدمات درمانی و کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان در مراکز درمانی طرف قرارداد را از دیگراولویت‌های این سازمان برشمرد و اظهار داشت: در بخش درمان مستقیم و مراکز ملکی تأمین اجتماعی نیز کیفی‌سازی خدمات مورد توجه است و تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌های و امکانات دراختیار به بهترین وجه برای خدمت به جامعه تحت پوشش استفاده کنیم.

موسوی همچنین از آمادگی حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: مناطق کم‌برخوردار در اولویت سرمایه‌گذاری قرار دارند و حوزه صنایع معدنی شستا مزیت‌های استان سیستان و بلوچستان را برای سرمایه‌گذاری شناسایی خواهد کرد.

372455