نقش بانک توسعه تعاون در شکل گیری الگو ها و نمونه های موفق تعاونی ها

امیر هوشنگ عصار زاده عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی و بررسی عملکرد شعب استان گلستان گفت: یکی از ماموریت های بانک توسعه تعاون نقش آفرینی در تقویت و شکل‌دهی الگوهای موفق تعاونی است.
تصویر نقش بانک توسعه تعاون در شکل گیری الگو ها و نمونه های موفق تعاونی ها

به گزارش سایت خبری پرسون، عصارزاده عضو هیآت مدیره بانک توسعه تعاون به سابقه دیرین تعاونی های صاحب نام بخش کشاورزی در شکل سنتی تا به شکل مدرن امروزی در کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت کشاورزی و دامپروری در استان گلستان به عنوان مزیت اقتصادی مطرح است و تعاونی‌های موفقی حول این فعالیت‌ها شکل گرفته‌اند و ارائه خدمات مناسب توسعه ای به این نمونه های موفق تعاونی و کمک به تقویت تعاونی‌های نوظهور، اثر مطلوبی در اقتصاد منطقه دارد.

عصارزاده کارنامه درخشان در تراز مالی و ترازنامه ای را در تداوم فالیت توسعه ای بانک مهم ارزیابی نمود و گفت: واحدهای اجرایی و استانها با تعامل مناسب با ارکان برنامه‌ریزی و ارزیابی ستاد بانک، مسیری را در پیش بگیرند تا با بهره گیری از محصولات و سبد خدمات عمومی و تخصصی بانک، تراز مالی استانها و واحدها در وضع مساعدی قرار داشته باشد.

وی به رتبه ی دوم جمعیت روستایی استان گلستان در سطح کشور اشاره نمود و گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از چهار بانک عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سطح کشور زمینه ایجاد اشتغال 52 هزار نفر از هموطنان عزیز مناطق روستایی را فراهم نموده است و با توجه به جمعیت روستایی استان، اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی اهمیت ویژه ای در گلستان داشته است.

عصارزاده گفت: با بررسی عملکرد بانک توسعه تعاونِ طی سالهای اخیر، نکته قابل توجه این است که بانک در عین برخورداری از یک ساختار کارآمد هم در صورت‌های مالی به نحو اصولی عمل نموده است، و نیز توفیق یافته کارنامه ی خدمات توسعه ای را همواره در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب استان گلستان جلب اعتماد با بهره‌مندی از اصول مشتری‌مداری را مهم برشمرد و افزود: صداقت، شفافیت، کیفیت مناسب خدمات و سرعت کافی از مهمترین مسائلی است که همکاران شعب باید توجه کافی داشته باشند.

در این دیدارها سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و محمد رضا شریفی مدیر شعب استان گلستان نیز حضور داشتند.

372390