بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر همسو با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح آبرسانی در استان سیستان‌ و بلوچستان را افتتاح کرد و از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی و چگونگی ارایه کمک‌های مومنانه بیمه کوثر قرار گرفت.
حضور پررنگ بیمه تجارت‌ نو در کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال:

هدف؛ نقشه راه و سند بالادستی است

کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال، از جمله کنفرانس هایی است که با محوریت دانشگاه تهران برگزار شده و طی آن خبرگان دانشگاهی و حرفه ای تحول دیجیتال گردهم می آیند تا تجارب خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند. در اختتامیه این رویداد نیز از برگزیدگان پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال تقدیر به عمل خواهد آمد .
به زودی؛ طلوعی نو برای بانکداری تمام دیجیتالی در کشور صورت می پذیرد؛

اجرای پلت فرم های جدید دیجیتالی در بانک ایران زمین

از دیدگاه بسیاری از صاحب نظران فناوری و امور بانکی، بانکداری دیجیتال که امروزه به عنوان یک برند پیشرونده در میان شبکه بانکی داخلی نیز از آن نام برده می شود.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۵ ارز نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ ۸ ارز کاهش یافت، همچنین نرخ ۱۳ ارز بدون تغییر باقی ماند.
علی جباری مدیر عامل بیمه رازی، ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند مدال آوران المپیک توکیو، گفت: بیمه رازی در راستای مسوولیت اجتماعی و در جهت حمایت از ورزشکاران، به تمامی مدال آوران ایرانی المپیک « بیمه زندگی» هدیه می دهد.
در یازدهمین جلسه سه شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی که به صورت زنده و با حضور بیش از 1500 نفر از طریق صفحه اینستاگرام شرکت بیمه رازی پخش ‌شد، علی صیف زاده مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه رازی به سوالات شبکه فروش پاسخ داد.
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: در پی افزایش اونس جهانی قیمت سکه 30 هزار تومان افزایش یافته است.
یک کارشناس امور بانکی بیان کرد: عمده تأمین مالی دولت‌ها در سال‌های گذشته از طریق استقراض از بانک مرکزی و شبکه بانکی بوده و این روش سبب افزایش پایه پولی و رشد نقدینگی و در نهایت تورم شده است.
قیمت هر دلار آمریکا امروز پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۵۸ تومان رسید.
بانک پاسارگاد همواره ایفای مسئولیت اجتماعی را به‌عنوان اقدامی مستمر و نهادینه در دستور کار خود داشته و شروع عملیات احداث 11مدرسه دیگر در مناطق کمتر‌برخوردار استان لرستان گام بلند و مهر تأیید دیگری بر این رویکرد است.
بر اساس این قرارداد که طی نشستی با حضور مسئولین بیمه آسیا در استان اصفهان و کانون انجمن های صنفی کارفرمایان این استان به امضای طرفین رسید، کارکنان و زیرمجموعه های کانون انجمن صنفی کارفرمایان استان اصفهان به مدت یک سال تحت پوشش بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا قرار گرفته اند.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در مورد رایگان شدن تست کرونا توضیحاتی را ارائه داد.
ارائه خدمات الکترونیکی مطلوب به مشتریان همواره از برنامه های اصلی بانک هاست. در این میان استفاده مشتریان حقوقی از این خدمات برای آن ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است و بدون شک بانکی که بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان حقوقی در حوزه خدمات الکترونیکی باشد، یک گام نسبت به دیگران جلوتر است. در همین رابطه "تنخواه کارت رفاه" بانک رفاه کارگران که به منظور استفاده مشتریان حقوقی و برای اولین بار در شبکه بانکی طراحی شده، قابل بررسی و ارزیابی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران تشریح کرد:

جزئیات طرح افزایش نرخ بازده ای سرمایه گذاری بیمه های عمر بیمه ایران

بنا به بررسی های کارشناسی شده دقیق و علمی، بیمه ایران لازم دانست نوعی بیمه عمر جدید با حداقل پوشش های اضافی که در آن به تمایل بیمه گذاران با اهداف سرمایه گذاری پاسخ داده شود، طراحی کند که این بیمه نامه یا به عبارتی «بیمه زندگی به شرط حیات» در آینده نزدیک به متقاضیان ارائه خواهد شد.
قائم‌ مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تاسیس هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران موجب هم‌افزایی بیشتر بین شرکت‌های زیر مجموعه بانک شده و این بانک در زمینه بانکداری الکترونیک به شرایط مطلوب‌تری دست خواهد یافت. در حال حاضر بیش از ٩٤ درصد عملیات بانکی به صورت غیرحضوری و خارج از شعبه انجام می‌شود و در آینده نزدیک تمامی خدمات بانکی از طریق گوشی موبایل انجام خواهد گرفت.