بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۵ ارز افزایش و نرخ ۹ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۲ ارز ثابت ماند.
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران:

حمایت از شرکت سیمان دشتستان

بانک ملی ایران با حمایت از صنایع مختلف،توانسته است به عنوان حامی بزرگ تولیدکنندگان در یادها ماندگار شود.
در نشست مدیرعامل بیمه ملت با نماینده ولی فقیه و دبیر کل انجمن دوستی ایران و سوریه با تاکید بر اهمیت صنعت بیمه و لزوم گسترش فعالیت‌ها، زمینه‌های همکاری برا آغاز فعالیت اولین بیمه ایرانی در سوریه بررسی شد.
در 5 ماهه ابتدای سال 1400

درآمد پست بانک ایران 60 درصد رشد کرد

سرپرست معاونت مالی و سرمایه گذاری پست‌ بانک‌ ایران اظهار داشت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درآمدهای این بانک در پایان مرداد‌ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ از رشد ۶۰ درصدی برخوردار شده است.
بانک کشاورزی به منظور حمایت از فعالان بخش کشاورزی که به دلیل حوادث غیرمترقبه طبیعی در سال زراعی 1400-1399 دچار خسارت شده اند، پیشنهاد اصلاح مصوبه هیات وزیران درخصوص امهال سه ساله ی اصل بدهی خسارت دیدگان را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه داد.
سی و یکمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان " بانکداری اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب "9 و10 " شهریورماه با حضور وزیر اموراقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی و صاحب نظران اقتصادی و و اندیشمندان حوزه و دانشگاه برگزار و به صورت برخط در فضای مجازی پخش شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پیشگامی این سازمان در اجرای طرح ملی نسخه الکترونیک را افتخاری ارزشمند و ماندگار دانست و گفت: نسخه الکترونیک موجب ایجاد شفافیت و برقراری عدالت در ارائه خدمات درمانی می‌شود و زمینه ساز تحقق اهداف و برنامه‌های مهمی همچون پزشک خانواده و نظام ارجاع خواهد بود.
مدیرعامل بیمه آسیا همزمان با هفته دولت و روز کارمند، در دیداری سرزده از بخش های مختلف ساختمان شماره یک این شرکت بازدید کرد و با تک تک کارکنان به گفت و گو پرداخت.
مدیرعامل بیمه آسیا در آیین افتتاح شعبه جام جم اردبیل:

صنعت بیمه در کنار مردم و دولت است

به مناسبت هفته دولت، با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مسئولان عالی رتبه استان اردبیل، شعبه جام جم بیمه آسیا افتتاح شد و از رتبه برتر کنکور در این استان و نیز قدیمی ترین نماینده بیمه آسیا در این استان تقدیر به عمل آمد.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در پیامی به مناسبت آغاز هفته بانکداری اسلامی گفت: توسعه اقتصادی کشور در تطابق عملیات بانکی با مبانی و اصول شریعت و قوانین اسلام و استفاده از ظرفیت‌های بانکداری اسلامی محقق می شود.
​حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در آستانه هفتادمین سالروز تاسیس این بانک، با حضور در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با آرمان‌های سردار دل‌ها تجدید عهد کرد.