بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیریت هوشمندانه مخاطرات بخش کشاورزی به لحاظ نقشی که در تأمین امنیت غذایی کشور دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و صندوق بیمه کشاورزی تا کنون با ارائه طرح های نوین بیمه ای و راهبری برخط این بخش مهم از کشاورزی کشور پشتیبانی کرده است که تحقق 98درصدی برنامه ابلاغی سال زراعی 1400-1399 در بخش طیور نمونه ای از این پشتیبانی ها است.
رییس سازمان نظام پزشکی گفت: سازمان‌های بیمه‌گر در یک سال اخیر اقدامات و حرکات خوبی در زمینه نسخه نویسی الکترونیک انجام دادند و همچنین این سازمان‌ها در زمینه سخت افزار، نرم افزار و آموزش برای اجرای بهینه‌تر این طرح می‌توانند کمک‌های فراوانی انجام بدهند.
شعبه میدان چیذر بانک اقتصادنوین (کد ۲۰۳)، از روز شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۰ بصورت موقت به محل شعبه قیطریه به نشانی بلوار ۳۵ متری قیطریه، روبروی درب شرقی پارک قیطریه، پلاک ۷۹ منتقل شده است
بانک مهر ایران که همه تسهیلات خود را به‌صورت قرض‌الحسنه و بدون دریافت سود پرداخت می‌کند، به‌علت مدیریت مالی صحیح، تا پایان سال ۱۳۹۹ بیش از ۹۳۶۳ میلیارد ریال سود انباشته ساخته است.
علی صالح آبادی در بازدید از شعبه اصفهان مطرح کرد:

ضرورت حفظ حلقه اتصال بانک و مشتریان

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران بر ضرورت حفظ ارتباط بانک و مشتریان تاکید کرد و گفت: ارتباط مستمر بانک با مشتریان با ارائه بسته کاملی از تسهیلات و خدمات میسر است.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: سیاست‌های کلی تامین اجتماعی که به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده و در دستور کار است اهمیت زیادی دارد و باید در همه بخش‌های حاکمیتی با جدیت پیگیری شود.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد. بر این اساس نرخ ۲۱ ارز کاهش و ۱۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز ثابت ماند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در برنامه «موکب اشتغال محرومان» که در آستانه اربعین حسینی برگزار شد،گفت:در موضوع اشتغال از سال ۱۳۹۵ به صورت فعال حضور پیدا کردیم و نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قرار گرفتند.
پست بانک ایران در ۶۶ برنامه عملیاتی خود در سال ۱۴۰۰ به منظور استقرار بانکداری دیجیتال، سه برنامه را در حوزه نیروی انسانی، تربیت، شناسایی و انتخاب مدیران از میان نیرویی انسانی ستادی و اجرایی تدوین و به مرحله اجرا گذاشته است.
براساس تصمیم شورای هماهنگی بانک ها، ساعت کاری شعب بانک تجارت در تهران و شهرستان ها از اول مهر ماه در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 14 و روزهای پنجشنبه 7:30 الی 12:30 تعیین شد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در دیدار با همسر و فرزند شهید دکتر لبافی‌نژاد، از شهدای انقلاب اسلامی که از پزشکان همکار این سازمان بوده است، گفت: الگو برداری از سیره زندگی و سجایای اخلاقی شهدا مهمترین نیاز امروز جامعه است.
«پرسون» از ضامن های سودجو می گوید؛

هر ضمانت چقدر؟!

با وجود اینکه بسیاری از مردم برای گرفتن وامی خرد، مدت زیادی را دنبال یک ضامن معتبر می گردند اما از سوی دیگر افراد زیادی هم هستند از این فرصت، برای خود درآمدی ساخته اند.