بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ همه ارزها ثابت ماند.
بانک های بزرگی همچون بانک ملی ایران که از طرف دولت هایشان ماموریت و تکالیف متعدد دارند، اکثریت زیان ده هستند؛ حتی چند روز پیش صورت های مالی یک بانک بزرگ ِکشور همسایه مان در اروپا را بررسی می کردیم (نام بانک و اسم کشور را نیز گفت) متوجه شدیم که آن بانک هم زیان ده بود و زیان انباشته دارد...
مدیرعامل بانک دی در مراسم عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه امام حسین(ع):

دفاع مقدس یادآور مکتب سیدالشهدا و الگوی اراده و ایستادگی است

مدیرعامل بانک دی در مراسم عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه امام حسین(ع)، دفاع مقدس را یادآور مکتب سیدالشهدا و یک الگوی کامل از اراده و همت و یکپارچگی ملت برای ایستادگی و موفقیت دانست.
نظام بیمه کشاورزی ساز وکاری کلیدی در مدیریت ریسک بخش کشاورزی با رویکرد اقتصادی و دانش بنیان محسوب گردیده و مهمترین ابزارحمایتی دولت از تولیدکنندگان به عنوان تأمین کنندگان امنیت و اقتدار غذایی کشور است.
رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با وزیر انرژی سریلانکا تأکید کرد؛

پشتیبانی بانک مرکزی از تامین مالی صادرات و واردات بین دو کشور

رئیس کل بانک مرکزی گفت: گسترش روابط تجاری و بانکی بین ایران و سریلانکا بر اساس تامین مالی صادرات و واردات بین دو کشور و ارائه مکانیزمهای پرداخت و دریافت به طور مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حوزه درمان تأمین اجتماعی در نخستین گام باید روابط ما با حوزه سلامت کشور تنظیم شود و تعاملات بین بخشی با وزارت بهداشت و سایر حوزه‌ها مورد توجه خواهد بود.
در جریان سفر آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان ایلام که روز جمعه دوم مهرماه انجام شد، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت از چهار واحد تولیدی و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز از یک واحد تولیدی که از سوی بانک صنعت ومعدن تأمین مالی شده است، بازدید نمودند.
تدوین و تصویب سند راهبردی بیمه ایران طی نیمه نخست سال 1400، از جدی ترین دستآوردهای تحول آفرین این شرکت بود که نتیجه شکوفایی خرد جمعی در تدوین سیاست های کلان و برنامه های اجرایی شرکت سهامی بیمه ایران در دوران مدیریت جدید است و به تصویب مجمع سالانه شرکت سهامی بیمه ایران نیز رسید.
مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از شعب استان گیلان بر ضرورت تلاش خانواده بزرگ کارکنان شرکت و تلاش بیشتر برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مشتریان و جلب رضایت حداکثری آنان تاکید کرد.