بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

«بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین قرارداد بیمه‌ای شرکت‌های بیمه کشور است» این اظهار نظر سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون در حاشیه مراسم افتتاح «نخستین شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی» در بهمن ماه 1399 بود؛ حال او بیان می کند که این سبد کامل، باز هم در حال پربار تر شدن است.
در نشستی که ما بین قربانی مدیر شعبه آتیه سازان مازندران با رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران در محل کانون استان برگزار گردید ، در آغاز قربانی گزارش مختصری درخصوص عملکرد و برنامه های شعبه ارائه نمودند.
بانک مرکزی امروز (دوشنبه، ۱۹ مهر ماه) نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد. براین اساس نرخ رسمی ۱۹ ارز کاهش و نرخ رسمی ۱۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۱۲ ارز ثابت ماند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با همراهی جمعی از مدیران ارشد این بانک ضمن حضور و بازدید از بخش های مختلف شرکت داده ورزی سداد و آشنایی با فعالیت‌های در دست اجرای این شرکت، طرح‌های خاص و نوآورانه این شرکت را مورد بررسی قرار داد و با همکاران شاغل در بخش ها و واحدهای فنی این مجموعه از نزدیک دیدار و گفت‌وگو و از ارائه خدمات گسترده و به موقع آنها تقدیر کرد.
تحقیقات نشــان می دهد هر نهادی دارای سه مؤلفه نیروی انسانی کارآمد، چشم انداز و قدرت پیش بینی آینده بر اساس داده های صحیح باشــد، در دشوارترین شــرایط نیز راه خود را به سمت پیشــرفت و تعالی می گشاید. بانک ایران زمین با تکیه بر این ســه عنصر، در شــرایط حساس و پیچیده برآمــده از همه گیری کرونا توانســت در حوزه های گوناگون عملکردی شایسته و قابل دفاع از خود نشان دهد که شرح آن در ادامه می آید.
در سفر یک روزه مدیرعامل بانک سینا به ساری مطرح شد:

افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین

مدیرعامل بانک سینا، استان مازندران به ویژه شهر ساری را به دلیل برخورداری از بنادر فعال تجاری و صنعتی مستعد رشد و توسعه سهم بازار بانک دانست و بکارگیری راهبرد ها و روش های جدید در بازاریابی را محور عمده رقابت ها معرفی کرد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.
رییس اداره کل بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: شرایط اقتصادی خاص حاکم بر کشور و افزایش قیمت‌ها، باعث شده که خرید بعضی کالاها با پول حاصل از پس‌انداز به امری دشوار تبدیل شود، در این راستا خرید اقساطی با استفاده از طرح کالا کارت بانک مهر ایران قدرت خرید هموطنان را بیشتر می‌کند.
صندوق بیمه کشاورزی همه ساله در آغاز سال زراعی ضمن ارتباط با سیاستگذاران، مجریان و بهره برداران بخش کشاورزی، در نظر دارد خدمات متنوع در حوزه بیمه کشاورزی را به نحو شایسته ای معرفی نماید.
اندیشمندان توسعه بر این باورند که رویکرد و نگرش توسعه‌ای حاکمان و سیاست‌گذاران، فرآیندهای توسعه را از طریق ظرفیت سازی حداکثری سرمایه‌های مادی و معنوی در یک چرخه تکاملی به پیش خواهند راند و نهادهای توسعه‌ای اعم از نهادهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که همدیگر را پشتیبانی می‌کنند، بوجود آورده و منجر به هم‌افزایی و همسویی اهداف عالی توسعه خواهد شد.