بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

همزمان با ارتقای ایمنی جمعی در کشور صورت پذیرفت:

امضای تفاهم‌ نامه همکاری میان بانک آینده و هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی

بانک آینده و شرکت رفاه و گردشگری تأمین (هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی- هگتا) با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک، تأکید کردند.
روح اله خدارحمی مدیر عامل بانک کشاورزی به همراه ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی عصر جمعه 16 مهر با حضور در جمع کشاورزان و نخل داران آبپخش و سعدآباد در استان بوشهر، به درخواست‌ها و مشکلات کشاورزان پاسخ دادند .
روح اله خدارحمی مدیر عامل بانک کشاورزی به همراه دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مقامات استانی عصر روز جمعه 16 مهرماه، از عملیات اجرایی احداث شبکه آبیاری تحت فشار اراضی زیر دست ایستگاه پمپاژ در منطقه سعدآباد بازدید کرد.
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ٢٧ هزار و ۴٩٨ تومان رسید.
در سفر نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد و کشاورزی به استان بوشهر به انجام رسید؛

بازدید از طرح های تأمین مالی شده از سوی بانک صنعت و معدن

احمد تشکینی رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و مسؤل طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت به اتفاق هیأت همراه در سفر به استان بوشهر از چندین واحد صنعتی که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده اند، بازدید نمودند.
ثبت رکوردی کم‌سابقه توسط بیمه تجارت‌ نو؛

رتبه سوم حاشیه سود در بین شرکت‌هایی با چند دهه تجربه

شرکت بیمه تجارت‌ نو ازجمله شرکت‌هایی است که توانسته است در فرصت اندکی که نسبت به شرکت‌های بزرگ داشته و عمر کوتاهی نسبت به آن‌ها داشته، در جایگاهی به‌ مراتب بالاتر از قدیمی‌های صنعت قرار گیرد
از آنجا که صنعت بیمه در حال ورود به دنیای دیجیتالی شدن است، ورود و تنفس در این فضا به یک الزام تبدیل شده و نیازمندی‌های خاص خود را می‌طلبد. یکی از این نیازمندی‌ها، تحول دیجیتال در ارکان سازمان است، به گونه‌ای که بتواند فرصت‌های بی‌شماری را به منصه ظهور رساند.
بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد / نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
قائم مقام بانک سینا در سفر به استان هرمزگان و بازدید از شعب بوشهر و عسلویه بر اهمیت بازاریابی و تامین مالی بنگاه های اقتصادی این استان با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه به عنوان قطب اقتصادی و تجاری کشور تاکید کرد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد. براین اساس نرخ ۱۹ ارز کاهش و ۱۶ ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ ۱۱ ارز ثابت ماند.
بانک کارآفرین در چارچوب ضوابط و بخشنامه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی و در راستای قدردانی از نیت خیرخواهانه و خداپسندانه مشتریان محترم،مراسم قرعه کشی نخستین دوره جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز ریالی " نیک آفرین" را در تاریخ 20 مهر ماه برگزار می کند.
مدیر‌عامل پست ‌بانک ‌ایران اظهار داشت: در حال حاضر تعداد۵۷۵۰ باجه خدمات بانکی روستایی در سطح کشور به روستاییان و اقشار آسیب‌پذیر خدمات مالی و بانکی ارائه می‌دهند که از این مجموع، تعداد ۲۹۵۰ باجه مجهز به دستگاه خودپرداز (ATM) پست بانک ایران است که بخشی از این دستگاه‌ها از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شده و مابقی آن از اعتبارات این بانک از محل تسهیلات ارزان قیمت تهیه و در اختیار باجه‌های مذکور جهت ارائه خدمات شبانه روزی قرار گرفته است.
با رای هیات وزیران، علی صالح‌‌‌آبادی به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی معرفی شد. در آخرین جلسه هفته گذشته هیات دولت، ‌‌‌به پیشنهاد وزیر اقتصاد و با رای هیات وزیران، علی صالح‌آبادی کلیددار ساختمان میرداماد شد تا این ساختمان در سال ۱۴۰۰ میزبان سه رئیس کل باشد. در ابتدای سال، عبدالناصر همتی، با توجه به فعالیت‌های انتخاباتی از این سمت کنار گذاشته شد تا نوبت به اکبر کمیجانی برسد.