بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در نامه ای از سوی مدیرعامل صورت گرفت:

افشای فهرست زمین و ساختمان بانک ایران زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین در نامه ای خطاب به انصاری مهیاری، سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، فهرست زمین و ساختمان های متعلق به این بانک را اعلام کرد.
از طریق مزایده صورت می گیرد:

فروش 81 رقبه املاک و مستغلات بانک ایران زمین

بانک ایران‌ زمین در اطلاعیه ای اعلام کرد که قصد دارد املاک مازاد بر نیاز خود را با وضع موجود و با شرایط نقد / نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
مدیرعامل بیمه کارآفرین می گوید: پاشنه آشیل صنعت بیمه خود ما بیمه گران هستیم که عدم رعایت موازین حرفه ای در کسب و کار را ناشایست نمی دانیم و در حالی که دارای منشور اخلاقی در سندیکای بیمه گرانیم اما عملا به آن پایبند نیستیم.
مصاحبه با مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

در ارتقای شاخص های عملکردی بانک، موفق بوده ایم

بانک صنعت و معدن در ارتقای شاخص های عملکردی و رسیدن به سودآوری موفق عمل کرده و در صدد آن است تا با اقدامات هدفمند و منسجم مطابق برنامه راهبردی پنج ساله تدوین شده تا افق 1404و اجرای استراتژی های آن در مسیر ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان و ذینفعان خود گام های مطمئن و استواری بردارد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ همه ارزها ثابت ماند.
شرکت بیمه "ما" به عنوان یکی از شرکت های بیمه خصوصی کشور برنامه های ویژه ای را برای توسعه بیمه های عمر و سرمایه گذاری تدارک دیده و با این برنامه ها موفق شده است که سود مشارکت در این پوشش بیمه ای را هر سال افزایش دهد.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌ های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت‌ رسانی به خانواده‌ های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
مدیرعامل بانک ملی ایران:

بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست بررسی عملکرد شش ماه نخست امسال ادارات امور و شعب مستقل بانک که به صورت وبیناری برگزار شد، گفت: بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد و همکاران از ابتکار عمل غافل نشوند.