هیات مدیره پست بانک ایران به استان البرز سفر کردند

رییس هیات مدیره و هیات همراه از شعب ملک آباد، کمال شهر و باجه بانکی روستایی مهدی آباد بازدید کردند.
تصویر هیات مدیره پست بانک ایران به استان البرز سفر کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، طهمورث الیاسی بختیاری رئیس هیات مدیره پست بانک ایران به همراه سید یعقوب علویان رئیس کل پایش عملکرد و شعب و باجه ها و آناهیتا امیر حسینی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و رفاه صب امروز( دوشنبه 20 دیماه) طی سفر به استان البرز، از شعب ملک آباد و کمال شهر و باجه بانکی روستایی مهدی آباد و طرح تسهیلاتی احداث مزرعه شتر مرغ روستای عرب آباد ساوجبلاغ بازدید کردند .

الیاسی و هیات همراه و در این بازدید ها وضعیت منابع و مصارف، استفاده بهینه از طرح های پست بانکی شو، نیکان، سفیران و پیشتازان را مورد بررسی قرار دادند.

وی با تقدیر از زحمات و عملکرد همکاران شعب و باجه های بانکی روستایی، گفت: باید تلاش بیشتری برای افزایش منابع و جلب رضایت مشتریان داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه به همان اندازه که تجهیز منابع مهم است، تخصیص و مصرف منابع نیز اهمیت دارد، افزود: حضور در مناطق کم برخوردار و ارائه خدمت به مردم این مناطق یک فرصت است و باید به بهترین شکل ممکن در این مناطق خدمات بانکی را ارائه دهیم.

الیاسی با حضور در باجه بانکی روستایی مهدی آباد نحوه بازاریابی، فعالیت دستگاه خودپرداز و پایانه‌های بانکی و میزان جذب منابع و مشکلات کاری را مورد بررسی قرار داد .

رئیس هیات مدیره بانک در بازدید از شعبه ملک آباد ضمن دیدار و گفت و گو با همکاران روند ارائه خدمات به مشتریان و باجه های خدمات بانکی روستایی تحت پوشش را مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه این سفر، الیاسی و هیات همراه از طرح تسهیلاتی پرورش شتر مرغ شادعی دوستی در روستای عرب آباد ساوجبلاغ بازدید کردند.

379569