بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در تور خبر بیمه تعاون با شعبه تازه راه اندازی شده کاشان و شعبه کردستان به عنوان یکی از قدیمی ترین شعب شرکت بیمه تعاون همراه شده و راهبردهای اتخاذ شده توسط آنها مورد بررسی قرار گرفت.
در راستای رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعبه‌ها، کارت‌ه ای نقدی بانک‌ پاسارگاد که تاریخ انقضای آن‌ها از ابتدا تا انتهای آذرماه سال 1400 است، به‌ مدت یک سال تمدید شد.
امیر هوشنگ عصار زاده عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی و بررسی عملکرد شعب استان گلستان گفت: یکی از ماموریت های بانک توسعه تعاون نقش آفرینی در تقویت و شکل‌دهی الگوهای موفق تعاونی است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۴ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.
مدیر عامل بانک ملی ایران در نخستین سفر استانی خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به جایگاه مهم این استان به عنوان یکی از قطب های صنایع کشور گفت: بانک ملی ایران برنامه ویژه ای برای تامین مالی صنایع این استان تدارک دیده است.
یک اقتصاددان گفت: بنگاه‌های کوچک و متوسط به دلیل اینکه به لحاظ فنی و زیرساختی در کشور ما توسعه پیدا نکرده‌اند و بنیه مالی قوی ندارند، عمدتا قدرت چانه‌زنی ندارند تا بتوانند از بانک‌ها تسهیلات بگیرند.
سرپرست مدیریت ریسک و مبارزه با پولشویی شرکت بیمه رازی از تهیه داشبورد (سیستم آنلاین عملکرد) ویژه نمایندگان برای نخستین بار در صنعت بیمه خبر داد که بر اساس آن هر نماینده می تواند در لحظه، عملکرد خود را رصد کرده و نسبت به برنامه ریزی برای آینده کاری خود تصمیم گیری کند.
پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین؛

بسیج؛ نماد اقتدار، عظمت و بصیرت ملی است

مدیرعامل بانک سپه طی پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان تاریخی و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، بسیجیان سلحشور را نماد اقتدار، عظمت و بصیرت ملی و ضامن پیش‌روندگی انقلاب و پیش برندگی میهن اسلامی دانست.
سرپرستی منطقه ده بیمه دانا با هدف تعامل بیشتر در راستای اجرای مناسب تفاهم نامه رفاه دانا، برای سومین بار با مدیر امور شعب بانک رفاه استان مازندران جلسه‌ای برگزار کرد.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسید.
با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک؛

دور جدید همکاری بانک آینده و شرکت بیمه ایران آغاز شد

با امضای تفاهم‌ نامه همکاری مشترک بانک آینده و شرکت بیمه ایران، زمینه ارائه خدمات متقابل بانکداری، بیمه‌ای و ایجاد هم‌ افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری به‌ منظور ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان طرفین، فراهم شد.
"محمد باباکردی"، سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون گفت: رتبه بندی اعتباری ملاک خوبی برای ارزیابی بیمه‌گذاران از یک شرکت بیمه‌گر است در حالیکه توانگری مالی شرکت های بیمه توسط بیمه مرکزی ارزیابی می شود اما این به تنهایی نمی تواند ملاک خوبی برای بیمه گذار در انتخاب شرکت بیمه‌گر باشد.
​قائم‌ مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران در مراسم بزرگداشت هفته بسیج و تجلیل از ١٠ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی این حوزه، بر صیانت از ارکان خانواده و آموزش مفاهیم قرآنی در مقابله با هجمه‌های فرهنگی فضای مجازی تاکید کرد.