بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بنابر اعلام امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران، براساس آمار اخذ شده از طرح پست بانکی شو "بازاریابی خونه به خونه" توسط باجه‌های بانکی پست‌ بانک‌ ایران در سراسر کشور با ۴۵/۸۰ درصد تحقق هدف توسط ۵۶۹۵ باجه‌ بانکی‌ روستایی افتتاح شده است.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، امروز مورخ 6 آذر ماه ۱۴۰۰، این بانک به صورت موردی به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 242.2 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد / نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور بیش از 200 شرکت داخلی در کیش برگزار می‌شود.
در راستای ایجاد فضای همکاری مشترک برای ارائه خدمات متقابل بانکداری و بیمه‌ای و ایجاد هم‌افزایی لازم، تفاهم‌ نامه همکاری مشترک توسط نادر خواجه حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و پژمان اسدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه به امضا رسید.
مدیر عامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان بوشهر:

امروز پست بانک ایران بالاتر از مجموع سوددهی چهار بانک بزرگ دولتی قرار دارد

مدیر عامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان بوشهر با اشاره به اینکه بانک با سوددهی موثر در حال پشت سرگذاشتن بانک های بزرگ کشور است، گفت: هم اکنون پست بانک ایران بالاتر از مجموع سوددهی چهار بانک بزرگ دولتی قرار دارد که نشانه برنامه ریزی و حرکت کارکنان بانک در مسیر پیشرفت است.
مرکز نوآوری ایران زمین، وابسته به بانک ایران زمین، به عنوان پایگاه جمع آوری، حمایت و مشارکت از طرح ها و ایده های خلاقانه کسب و کارهای نوپا و نوآور، موفق به دریافت سطح 2 دانش بنیانی از سوی کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان مرکزی از کارخانه هپکو اراک بازدید کرد و گفت: شرکت‌های تابعه شستا نیازهای خود را به شرکت هپکو سفارش می‌دهند و با دریافت این سفارشات کارخانه هپکو رونق می‌گیرد.
بخشنامه بانک مرکزی در راستای ساماندهی بازار ارز:

ارز مسافرتی به 2200 یورو افزایش یافت

بانک مرکزی ج.ا.ا در بخشنامه ای که به شبکه صرافی های کشور ابلاغ کرده است، ضمن تأکید بر تداوم روند تخصیص ارز به صورت اسکناس با مصارف خدماتی 25 گانه، از شبکه صرافی های کشور خواسته است درصورتی‌که متقاضیان درخواست خرید ارز برای مصارفی، به جز مصارف تعریف شده در فهرست مذکور دارند، به بانک مرکزی اعلام کنند.