بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت بیمه تجارت‌ نو، در راستای گسترش تعاملات با شرکت‌های فعال اقتصادی و با هدف معرفی و ارائه خدمات بیمه‌گری مختلف ، امسال در جمع فعالان اقتصادی داخلی و بین‌المللی در این نمایشگاه حضور دارد.
امروز شنبه ۶ آذر ١۴٠٠ در بازار تهران قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ١٢ میلیون و ۶۵٠ هزار تومان رسید.
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی‌های شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکت‌های بیمه نیست، بلکه شرکت‌های بیمه باید متشریان خود را راضی نگه داشته و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.
بیمه ایران‌ معین به عنوان راهبر بازار بیمه مناطق آزاد کشور، در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی، حضور می‌یابد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۴ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.
در سفر یک روزه مدیر عامل موسسه اعتباری ملل به مشهد مقدس بیان شد:

مشتری مداری و افزایش سهم بازار از اولویت های موسسه اعتباری ملل است

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در جلسه هم اندیشی و بررسی عملکرد شعب استان خراسان گفت: این استان با وجود مضجع شریف علی بن موسی الرضا علیه السلام و زائرینی که بر خود واجب می دانند به زیارت این امام همام مشرف شوند و همچنین ظرفیت های کشاورزی و صنعتی، از فرصت های خوبی برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مجاورین حضرت و افزایش سهم بازار برخوردار می باشد.
مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌ نو، اظهارداشت که حذف فعالیت‌های اضافی از فرآیند‌های شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به ‌خصوص شرکت‌های بیمه‌ای، از اهمیت زیادی برخوردار است و استقرار سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ایزو 9001 باعث خواهد شد که چابک سازی و سرعت عمل در صدور و پرداخت خسارت برای مشتریان ملموس‌تر باشد.
مدیرعامل پست بانک ایران به اتفاق هیات همراه، در قالب سه گروه کاری و به منظور دیدار با همکاران ، مسئولین استانی و محلی، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از شعب، باجه های بانکی روستایی و بررسی پتانسیل های مالی برای افزایش سهم بانک از بازارهای هدف و حمایت از تولید ، اشتغالزایی و نظارت بر روند فعالیت و عملکرد مدیریت شعب استان، وارد بوشهر شد.
للـه گانی در راس هیاتی از مدیران ارشد بانک با همراهی پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به منظور بهره برداری از طرح های عمرانی، ساختمانی ، کشاورزی و بهداشتی شهرستان شهداد که با مشارکت و حمایت مالی این بانک عملیاتی و اجرایی شده اند، به استان کرمان سفر کرد.
به علت اجرای «عملیات ارتقای پایداری و تضمین تداوم سرویس‌دهی» خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین در بامداد روزهای جمعه پنجم و شنبه ششم آذرماه از ساعت صفر بامداد به مدت دو ساعت با اختلال همراه خواهد بود.