بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

هر آنچه که یک فرد برای انجام امور بانکی و مالی روزمره خود به آن نیاز دارد، در سامانه «بام» بانک ملی ایران فراهم است.
بانک مرکزی در بخشنامه ای با هدف ایجاد وحدت رویه در اجرای مفاد تبصره (4) ماده (9) سیاست‌های پولی، اعتباری و نظارتی نظام بانکی کشور مصوب جلسه مورخ 1390.10.20 شورای پول و اعتبار، نحوه محاسبه و تعیین میزان بخشودگی بخشی از سود مستتر در اقساط تسهیلات در صورت بازپرداخت قبل از سررسید را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
جزئیات ملاقات های مردمی و کاری مدیرعامل بانک مسکن تشریح شد؛

گزارشی از ملاقات‌های مردمی مدیرعامل بانک مسکن

بنا بر اعلام روابط عمومی بانک مسکن جلسات ملاقات مردمی محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن به صورت هفتگی و مستمر در محل ستاد مرکزی بانک برگزار می شود.
نیمه‌شب، درست زمانی که همه شهر و بانک‌ها تعطیل هستند، ناگهان در یک موقعیت اضطراری قرار می‌گیرید؛ موقعیتی که در آن باید برای عزیزی پولی واریز کنید تا کارش به‌نحوی راه بیفتد اما تنها پول نقد در اختیار دارید. در این شرایط چه کار می‌کنید؟
مدیرعامل بیمه سرمد گفت: سرمایه‌های انسانی، مادی و معنوی کم‌ نظیری در شرکت وجود دارد که باید به بار بنشیند و با کار حرفه‌ای و برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانیم موانع ایجاد شده را برداریم و اوج بگیریم.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای هشت واحد پولی کاهش و قیمت ۱۷ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۲۱ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.
قائم مقام معاونت فنی بیمه نوین در گفت‌ وگو با روابط عمومی رازی:

بیمه از ایجاد آسیب‌های اجتماعی نیز جلوگیری می‌کند

مهندس عظیمی با اشاره به آنکه بیمه از ایجاد آسیب‌ های اجتماعی نیز جلوگیری می‌کند، بیان کرد: مبلغ اندک حق بیمه که آنچنان تاثیری بر زندگی افراد ندارد، در آینده حامی آن‌ها خواهد بود.
با هدف معرفی خدمات و دستاوردها صورت می‌گیرد

حضور بانک رفاه کارگران در نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور(کیش اینوکس2021) با حضور بانک رفاه کارگران و شرکت‌های تابعه این بانک، برگزار می‌شود.
یک کارشناس پولی و ارزی گفت: وقتی تورم ۴۰ یا ۵۰ درصدی وجود دارد، مهار نرخ ارز بسیار سخت خواهد بود و کار بانک مرکزی و دولت دراین رابطه خیلی دشوار به نظر می‌رسد و تا زمانی که تورم پایین آورده نشود، این فشار و سختی کار پابرجا خواهد ماند زیرا معنای آن این است که برای حفظ نرخ در همین حدود باید به طور مدام ارز پمپاژ شود و فشار برای افزایش بیشتر هم وجود دارد.
نرخ هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز (یکشنبه، هفتم آذرماه) با ۵۵۶ تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۶ هزار و ۴۶۲ تومان رسید.