فرماندار بهارستان:

ایجاد شعبه جدید پست بانک ایران در شهرستان، نویدبخش کمک به اشتغال زایی منطقه است

فرماندار بهارستان گفت: رسالت پست بانک، خدمت رسانی است و می تواند با پرداخت تسهیلات و اشتغال زائی در شهرستان بهارستان کمک شایانی داشته باشد و در این زمینه، مجموعه فرمانداری همراه و همگام این بانک است.
تصویر ایجاد شعبه جدید پست بانک ایران در شهرستان، نویدبخش کمک به اشتغال زایی منطقه است

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، چهارشنبه چهارم اسفند ماه سال جاری در نشست با اکبر غلامی مدیرشعب پست بانک غرب استان تهران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این شهرستان و استقبال از حضور گسترده این بانک درسطح شهرستان و ایجاد شعبه جدید در مرکز شهرستان و باجه های بانکی درسطح روستاها گفت: شهرستان بهارستان پس از انتزاع از شهرستان رباط کریم، زیرساخت های آن به مرور ایجاد شد.

وی افزود: این شهرستان شامل سه شهر و چندین روستا و حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت با تراکم زیاد و جزو ۲۲ شهرستان پرجمعیت کشور و چهارمین شهرستان پرجمعیت استان تهران و عموما اقشار زحمتکش کارگری است که نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان از جمله پست بانک ایران برای توسعه خدمات بانکی می باشد.

نوحی گفت: رسالت پست بانک، خدمت رسانی است و می تواند با پرداخت تسهیلات و اشتغال زائی در شهرستان بهارستان کمک شایانی داشته باشد و در این زمینه، مجموعه فرمانداری همراه و همگام این بانک است.

وی تاکید کرد: مردم این خطه، انسان های قدرشناسی هستند و اگر خدمات پست بانک را لمس کنند، منابع و سپرده های خود را به سمت این بانک سوق خواهند داد که با این اقدام قطعا تحول خوبی در گشایش مالی اهالی منطقه به ویژه برای کمک به اقشار کم درآمد با پرداخت تسهیلات ایجاد خواهد شد.

نوحی اظهار داشت: دهیاری ها منابع خوبی دراختیار دارند که با تمرکز آن در پست بانک روستاهای خود می توانند به تجهیز منابع و در قبال آن پرداخت تسهیلات مناسب به اقشار کم درآمد کمک نمایند.

فرماندار بهارستان درپایان تصریح کرد: کارگاه های تولیدی کوچک و متوسط زیادی به همراه مشاغل خانگی درسطح شهرستان به ویژه در روستاها مستقر است که نیازمند تامین مالی است و انتطار داریم پست بانک ایران با ارائه خدمات متنوع بانکی از آنها حمایت نماید.

غلامی نیز ضمن قدردانی از حمایت ها و مساعدت های شخص فرماندار از ایجاد شعبه جدید پست بانک ایران در مرکز شهرستان و باجه های روستایی جدید و تشریح اهداف و خدمات این بانک گفت: فرصت های اشتغال زایی زیادی در سطح این شهرستان وجود دارد و پست بانک ایران تلاش می کند با تامین مالی کارگاه های تولیدی و مشاغل خانگی به امر اشتغال و تولید در این شهرستان کمک نماید.

وی افزود: تمامی منابع جذب شده درسطح شهرستان در قالب پرداخت تسهیلات مختلف و وام های قرض الحسنه، صرف اشتعال زایی خود منطقه خواهد شد.

غلامی درپایان آمادگی پست بانک ایران را برای هرگونه همکاری و کمک به تامین مالی طرح های اشتغال زایی و همچنین رفاه مردم شریف شهرستان بهارستان اعلام داشت و تصریح کرد: با توجه به نهایی شدن مکان شعبه جدید در مرکز شهرستان به زودی تجهیز آن انجام و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: نوحی به همراه مهندس غلامی و دیگر مسئولان پست بانک غرب استان تهران در ادامه از مکان های پیشنهادی شعبه جدید پست بانک شهرستان بازدید و سپس با حضور در باجه های بانکی روستاهای همدانک و اورین از زحمات مسئولان این باجه ها قدردانی و درجریان انواع خدمات و نحوه خدمت رسانی آنها قرار گرفت.

385969