بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان رسید.
مدیرعامل و رییس هیات‌ مدیره ساتا بیان کرد:

بیمه کوثر متمایز در زمینه برندسازی

حضور بیمه کوثر در بین برترین‌ های صنعت بیمه از نظر شاخص‌ های مختلف، نشان از رشد و جهش کم نظیر این شرکت دارد.
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی با ۵٠ تومان افزایش نسبت به دیروز به ٢۶ هزار و ۵۶٣ تومان رسید.
مدیرعامل بانک رفاه، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: بانک رفاه کارگران در سه بخش به تولید کشور کمک می کند. یکی از این محورها، پرداخت تسهیلات خرد به خریداران است که تحت عنوان طرحی به نام رفاه کالا انجام می شود و در این طرح برای همه بازنشستگان و حقوق بگیران این بانک، کارت هایی صادر می شود که می توانند از واحد های تولیدی خرید کنند و این بانک، پس از پرداخت مبلغ خرید به شرکت تولیدی، مبلغ مذکور را بصورت اقساطی و در مدت 3 سال با نرخ ۱۵درصد، از بازنشستگان و حقوق بگیران دریافت می کند.
شرکت بیمه تعاون اولین شرکت ارائه دهنده بیمه درمان انفرادی بوده و از این بیمه نامه به عنوان محصول استراتژیک این شرکت یاد می شود.
تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران با هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس امضا شد:

درخشش «پتروصاد» در کیش

​بانک صادرات ایران در پی رونمایی از طرح جدید «پتروصاد» برای تأمین مالی مگاپروژه‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و سیزدهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور، با هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس تفاهم‌نامه تامین مالی ۱۵۰ میلیون یورویی و ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی امضا کرد.
عضو سابق کمیسیون اقتصادی در مجلس گفت: برای ادامه کاهش نرخ ارز باید تخصیص بهینه منابع مورد توجه قرار گیرد. به این معنا که چگونگی هزینه شدن ارز وارد شده و لمس فواید این آزاد سازی بسیار مهم است و این ممکن نخواهد بود به غیر از اینکه افراد متخصص و با تجربه مورد استفاده قرار گیرند
با حضور مدیرعامل بانک سینا انجام شد:

افتتاح شعبه جدید بانک سینا در نازی آباد تهران

طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک سینا، شعبه جدید این بانک در نازی آباد تهران در راستای توسعه خدمات و رفاه حال شهروندان گرامی به بهره برداری رسید.
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران:

بازگشت رونق به تولید در چینی مقصود

بانک ملی ایران همواره پشتیبان و حامی بخش تولید بوده و شرکت های متعددی از صنایع مختلف با استفاده از تسهیلات این بانک توانسته اند به ایجاد و توسعه فعالیت های خود بپردازند. بر همین اساس مجتمع تولیدی چینی مقصود از جمله شرکت های است که توانسته است با پشتیبانی ها و حمایت های بانک ملی ایران به رونق و گسترش در تولید بازگردد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.
با حضور مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی؛

پایگاه خبری رصد بیمه رونمایی شد

پایگاه خبری رصد بیمه به عنوان پایگاه جامع اخبار صنعت بیمه با حضور مصطفی زندی- مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی رونمایی شد
در دومین روز برپایی «کیش اینوکس ۲۰۲۱» توسط حجت‌اله صیدی صورت گرفت:

​رونمایی از «پتروصاد»، طرح جدید بانک صادرات ایران در تامین مالی پتروشیمی‌ها

همزمان با دومین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش، از طرح «پتروصاد» بانک صادرات ایران با هدف افزایش سقف تامین سرمایه و تسهیل در اجرای پروژه‌های پیشران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با استفاده از قابلیت‌ها و تجربیات سال‌های اخیر و به‌کارگیری ظرفیت‌ شرکت‌های ابزاری توسط مدیرعامل این بانک رونمایی شد.
به منظور بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با شبکه فروش بیمه و همچنین تبیین سیاست های نظارتی بیمه مرکزی در این حوزه، نشست هم اندیشی با حضور دکتر آقاجری و مدیران شبکه فروش شرکت های بیمه در بیمه مرکزی برگزار شد.
در هفت‌ماهه نخست سال جاری حدود 11.1 میلیارد دلار ارز با نرخ ترجیحی به صورت نقدی و اعتباری در راستای واردات کالاهای اساسی، دارو، تجهیزات پزشکی و واکسن کرونا اختصاص یافته است.