تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بیمه "ما"

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بیمه "ما" با حضور نصراصفهانی عضو هیات مدیره بانک ملت، نیک بین مدیرعامل گروه مالی ملت، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران سطوح مختلف بیمه "ما" برگزار شد.
تصویر تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید بیمه "ما"

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مراسم حکم مدیریت عاملی دکتر کاردگر در بیمه "ما" به وی اعطا و با اعطای لوح و هدایایی از نزدیک به هفت سال خدمات و تلاش های بهاری فر در این منصب تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، نصراصفهانی ضمن تجلیل از مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه بهاری فر، توانایی و درک بالای کاردگر از بیمه داری را ضامن موفقیت بیمه "ما" در سال های پیش رو دانست و گفت: بانک و بیمه لازم و ملزوم یکدیگرند. بانک ملت یکی از ابرقدرتان صنعت بانکداری است و بیمه "ما" بخش تفکیک ناپذیر بانک ملت می باشد.

کاردگر مدیرعامل جدید بیمه "ما" ضمن تشکر از نصراصفهانی، نیک بین، اعضای هیات مدیره و پرسنل بیمه "ما" و عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع)، صنعت بیمه را صنعتی کاملا تخصصی دانست و گفت: عملکرد بیمه "ما" طی سنوات گذشته نشات گرفته از دانش بالای سرمایه انسانی آن متشکل از اعضای هیات مدیره، شبکه فروش و پرسنل است.

وی حمایت سهامداران را در موفقیت بیمه "ما" بسیار چشمگیر بیان کرد و گفت: تولید پرتفوی باکیفیت با استفاده از ظرفیت های بانک ملت و افزایش سهم از بازار بیمه "ما" بر اساس این پرتفوی سودآور و مناسب را هدف اول شرکت عنوان کرد.

در ادامه مراسم بهاری فر، عضو هیأت مدیره و مدیرعامل پیشین بیمه­ "ما" با ارائه گزارشی از جایگاه و وضعیت بیمه­ "ما" در صنعت بیمه کشور و اقدامات انجام شده طی هفت سال گذشته ، موفقیت کنونی بیمه­ "ما" را مرهون تلاش و زحمات تک­ تک کارکنان این شرکت و حمایت هیات مدیره و سهامداران دانست و گفت: هرآنچه را که در توان داشتم و آیین نامه ها و دستورالعمل ها اجازه می داد برای رفاه کارکنان، رضایت مشتریان و خدمت به مردم به کار بستم و برای پیشرفت بیمه ذره ای کوتاهی نکردم.

صادق رییس هیات مدیره بیمه "ما" ضمن قدردانی از خدمات خالصانه بهاری فر و آرزوی موفقیت برای کاردگر، مدیرعامل جدید بیمه "ما" اظهار امیدواری کرد که با اشاره به سوابق درخشان کاردگر، حرکت رو به رشد بیمه­ "ما" در صنعت بیمه کشور با حضور نیروهای خدوم همچنان تداوم داشته باشد.

این گزارش افزود: کاردگر دارای کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد است. وی پیش از این، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، عضو هیأت مدیره صندوق ضمانت سپرده های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه اتکائی امین بوده است. وی همچنین به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه سندیکای بیمه گران و شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه، یکی از افراد تاثیرگذار در صنعت بیمه می باشد.

386544