بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه کشور و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با وی دیدار و ملاقات کردند.
«پیشخوان مجازی» بانک آینده کلیه خدماتی را که در شعب بانک‌ها ارائه‌ می‌شود، برای مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب را ندارند، فراهم کرده و بدین‌ترتیب، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها، بی‌نیاز می‌سازد.
رئیس کل بانک مرکزی:

صف‌های ارز به زودی جمع می‌شود

صالح آبادی گفت: صف‌ها به زودی در بازار متشکل جمع می‌شود و مردمی که نیاز به ارز دارند در چارچوب مقررات درخواست خود را به صرافی ارائه می‌کنند و اسناد را در سامانه بازار متشکل قرار میدهند و صرافان خرید آنها انجام داده و تحویل می‌دهند و حتی این امکان وجود دارد که این ارز به حساب بانکی مردم واریز شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و دستگاه‌های امنیتی باید به موضوع فعالیت مجموعه های ارز فردایی ورود کنند و اجازه ندهند که این سامانه‌ها بازار ارز را تهییج کنند.
رییس کل بانک مرکزی گفت: تامین ارز مورد نیاز بازار متشکل ارزی اولویت نخست بانک مرکزی است و کمبودی در عرضه ارز به این بازار وجود ندارد.
شرکت بیمه آسماری برترین شرکت بیمه ای از نظر رضایتمندی مشتریان در سطح کشور است. این شرکت با برخورداری از سازمانی یادگیرنده، فناوری‌های پیشرفته، کارکنانی خلاق و متعهد با ارائه بهترین خدمات، موجبات رضایت مشتریان و سایر ذینفعان خود را فراهم می آورد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌ معین در پنل تخصصی آموزش و توانمندسازی دیجیتالی که همزمان با برگزاری بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه در سالن مصلی نژاد دانشگاه الزهرا برگزار شد، گفت: آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی کلید تحول دیجیتال است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ١٠ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ١٣ میلیون و ٢۶٠ هزار تومان رسید.
حجت‌اله صیدی در همایش «فرصت‌ها و چالش‌های حسابداری، علوم مالی در عصر نوین» عنوان کرد:

حسابداری، لازمه تصمیم‌سازی، پاسخگویی و پیشرفت اقتصادی است

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بدون دست‌یابی به گزارش‌های حسابداری، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و پاسخگویی نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌ها به جامعه غیرممکن است.
در پنل تخصصی «توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء تاب‌آوری اقتصادی» بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه، «ملیحه سادات حسینی» مدیر روابط عمومی شرکت بیمه ملت و «دکتر ناصرالدین اسلامی فرد» مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی، مقاله‌ای با عنوان «نقش رسانه‌ها و شبکه فروش در تقویت فرهنگ بیمه» ارائه کردند.
بنابر اعلام امور استانها و بازاریابی پست‌ بانک‌ ایران؛ مدیر، شعب و باجه‌های برتر این بانک بر اساس بررسی عملکرد آبان ماه سال‌جاری آنها در زمینه تحقق اهداف برنامه عملیاتی ابلاغی، انتخاب و معرفی شدند.