بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نرخ هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۵۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۲۷ هزار و ۴۲۱ تومان رسید.
معاون مالی و بین الملل بانک صنعت و معدن در چهارمین روز برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک صنعت و معدن در سال جاری که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: در سال های اخیر حرکتی نوین به سمت فعال سازی ظرفیت های بازار سرمایه برای تأمین مالی واحدهای تولیدی توسط بانک ها آغاز شده است و ما نیز درصدد هستیم تا با استفاده از ابزارهایی همچون صکوک از آن بهره مند شویم.
با محوریت ظرفیت‌های صنعت بیمه ایران در سازمان شانگهای:

شماره جدید نشریه عصر دانایی منتشر شد

تازه‌ترین شماره نشریه درون سازمانی بیمه دانا با عنوان "عصردانایی" منتشر شد.
معاون مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت ایران گفت: اساس توجه و فعالیت های مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت به شناسایی و تحلیل مسایل و چالش های حوزه بیمه سلامت و ارایه راهکارهای کاربردی معطوف است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۳۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ۱۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید.
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن:

تحول دیجیتال برای ما یک مزیت است

خورسندیان در سومین روز برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک صنعت و معدن در سال جاری که به صورت مجازی برگزار شد، عنوان داشت: تحول دیجیتال یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که از سوی نهادهای سیاستگذار در کشور نیز تکلیف شده است و خوشبختانه با توجه به تعداد کمتر شعب و چابکی این بانک، تحقق کامل آن برای ما یک مزیت محسوب می شود.
مدیرعامل بانک سینا با ابراز رضایت از روند رو به رشد آمار و شاخص های عملکردی شعب استان مازندران خواستار تلاش و مشارکت بیشتر، همراه با رعایت اخلاق حرفه ای در تعامل با مشتریان برای کسب موفقیت بیشتر و استفاده بهینه از ایده های نو در بهبود امور شد.
طی مراسمی با حضور ابراهیم غلامی جانشین مدیرعامل و رضا پورقاسم مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات شرکت بیمه تجارت‌ نو از خدمات صادقانه خانم آزاده اسدی، به عنوان اولین بازنشسته بیمه تجارت‌ نو که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند ، تقدیر بعمل آمد.
رییس شورای عالی کانون صرافان تاکید کرد: قطعا هر زمان که نظارت‌ها قوی‌تر باشد، در نتیجه تاثیر بهتری در نظم و فعالیت شرکت‌های صرافی ایجاد خواهد شد.
دبیرکل سندیکای بیمه‌گران گفت: بیمه سرمد، دارای مدیران و بدنه کارشناسی جوان، متخصص و با انگیزه‌ای است و حضور مدیرعامل جدید، این شرکت را در مسیر رشد و شکوفایی قرار خواهد داد.
مدیر عامل پست بانک ایران گفت: توسعه خدمات بانکی با افتتاح و بهره‌ برداری از ۸۸ باجه بانکی روستایی در راستای توسعه عدالت اقتصادی، افزایش کاربران اینترنت‌ بانک و همراه بانک به تعداد ۳۰۴.۸۱۸ نفر در راستای تسهیل خدمات غیرحضوری جزو دیگر اقدامات پست بانک ایران برشمرد.