سکه و دلار در آخرین روز هفته درجا زدند

قیمت سکه امروز با افزایش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
تصویر سکه و دلار در آخرین روز هفته درجا زدند

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۳۵۸ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۵۵ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۴۳۳ هزار تومان شد. اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۹۲۶ دلار و ۳ سنت معامله شد.

نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲۵ هزار و ۲۸۱ تومان معامله شد. قیمت فروش یورو با ۶ تومان افزایش نسبت به روز گذشته با ۲۸ هزار و ۵۴۱ تومان بود.

قیمت خرید هر دلار امروز ۲۵ هزار و ۲۹ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۲۵۷ تومان اعلام شد. علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۹۳۳ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۱۶۰ تومان بود.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۷ هزار و ۸۳۵ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۸ هزار و ۸۸ تومان اعلام شد. همچنین، در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۶۱۶ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۳ هزار و ۸۴۱ تومان معامله شد.

منبع: ایرنا

390497