حمایت جدی مدیرعامل بانک کارآفرین از بخش سلامت، غذا و کالاهای اساسی

بانک کارآفرین در سال۱۴۰۱، حامی بخش سلامت کشور و بانک معین بخش غذا و کالاهای اساسی در کشور خواهد بود.
تصویر حمایت جدی مدیرعامل بانک کارآفرین از بخش سلامت، غذا و کالاهای اساسی

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در نشست تبیین استراتژی خطوط اصلی کسب و کار بانک در سال۱۴۰۱ که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد صف و ستاد و مدیران عامل شرکت‌های تابعه به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد:پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با حضور اعضای محترم هیات مدیره، مدیران ارشد بانک و صاحبنظران، مشاوران و متخصصان داخل و خارج از بانک خطوط اصلی کسب و کار بانک در سال ۱۴۰۱ طراحی شد.

وی افزود: بانک کارآفرین در سال آتی حمایت از بخش‌های سلامت، غذا و کالاهای اساسی را در صدر اولویت‌های کاری خود قرار داده است تا به با یاری خداوند به عنوان بانک معین در این حوزه مسوولیت های اجتماعی خود را ایفا کند.

مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین تصریح کرد: خوشبختانه بخشی از سهامداران و مشتریان ما از تولیدکنندگان و تأمین کنندگان جدی حوزه سلامت و غذا و کالاهای اساسی هستند و تلاش‌ها و اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده اند. لذا با توجه با سیاستگذاری های انجام شده و طراحی خطوط کسب و کار بانک در سال ۱۴۰۱ سهامداران و مشتریان بانک نیز بیش از گذشته منتفع خواهند شد و به رشد و توسعه اقتصادی کشور نیز کمک شایانی خواهد شد.

وی همچنین افزود :هر چند بانک کارآفرین پیش از این نیز به بخش سلامت توجه ویژه‌ای داشته است و در شرایط تحریمی کشور به ویژه در سال‌های اخیر تلاش کرده است سهم خود را نسبت به تأمین احتیاجات مبرم هم وطنانان در حوزه سلامت ایفا کند به نحوی که حدود ۱۸-۱۷ درصد از پرتفوی بانک مربوط به بخش سلامت بوده است.

بهاروندی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته حدود ۴۰ درصد از کسب و کار بانک در سال آتی بر دو حوزه سلامت، غذا و کالاهای اساسی متمرکز خواهد بود تا بتوانیم نسبت به مردم خوب کشورمان ادای دین بیشتری کنیم و در جهت رفاه حال بیشتر آنان گام‌های خوبی برداریم و مثمرثمرتر از گذشته عمل کنیم.

مدیرعامل بانک همچنین تصریح کرد: حوزه سلامت، غذا و کالاهای اساسی دارای بخش بسیار متنوع، باظرفیت های بسیار بالایی است که با بررسی‌های دقیق و بهره گیری از نظرات صاحبنظران، متخصصان و کارشناسان زبده برنامه ریزی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت تا مشخص شود سرمایه گذاری در چه بخش‌هایی ضرورت بیشتری دارد.

مدیر عامل بانک کارآفرین همچنین بر ضرورت طراحی زنجیره ارزش خدمات مالی تاکید و تصریح کرد: هلدینگ مالی بانک نسبت به طراحی زنجیره ارزشی خدمات در این حوزه‌ها در اسرع وقت اقدام خواهد کرد تا خدمات بیشتر و متنوع‌تری به مشتریان این بخش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه شود. همچنین شرکت‌های تابعه بانک کارآفرین نیز به‌صورت منسجم برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهند داد تا خدمات مالی مناسب، متمرکز و یکپارچه در اختیار مشتریان قرار دهیم.

وی همچنین افزود: ضرورت دارد زیرساخت‌های مناسب فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات گسترده به مشتریان طراحی و ایجاد شود تا کار منحصربه‌فرد و ویژه‌ای در این خصوص صورت پذیرد و رضایت حداکثری مشتریان را نیز در پی داشته باشد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌ها و همراهی‌های تمامی همکاران برای پیشبرد اهداف بانک در سال جاری تصریح کرد: با توجه تعیین خطوط کسب‌وکار بانک در سال۱۴۰۱ ، در سال پیش روی، باهمت و تلاش مضاعف تمامی همکاران در تمامی رده‌های سازمانی صف و ستاد در جهت تحقق اهداف بانک و توسعه اقتصادی کشور گام‌های بلندی بر خواهیم داشت.

390127