بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۱ واحد پولی کاهش و قیمت ۲۸ ارز افزایش یافت؛ نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مدیرعامل بیمه تعاون درباره مباحث مربوط به تقابل شبکه فروش با استارت‌آپ‌های بیمه‌ای معتقد است که اگر کسی تصور کند که با گسترش استارت‌آپ‌ها شبکه فروش ممکن است تضعیف شود یا از کار بیکار شود، این تصور از اساس اشتباه است.
نشست خبری “بیمیتو” و” ازکی” با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت استارتاپی ازکی و بیمیتو، علاقمندان به صنعت اینشورتک و همچنین با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
حسین مهری در آخرین روز برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک صنعت و معدن در سال جاری با رویکرد بررسی عملکرد 8 ماهه و هم اندیشی در خصوص افق پیش روی این بانک که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: فرصت ها و تهدیدها به سرعت ظهور می کنند و باید با چابکی با استفاده از همه ابزارها به ویژه فناوری اطلاعات، مدیریت ریسک و اعتبارسنجی بتوانیم اثربخشی، چابکی و قدرت سازگاری خود را با تغییرات بالا ببریم؛ نوآوری باید در سراسر بانک نهادینه شود تا با شناخت و درک درست از مشتریان و نیازهای آنها در برآوردن این نیازهای در حال تحول و خدمت رسانی صحیح و به موقع، همیشه یک گام جلوتر باشیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه‌های مختلف اجتماعی با چالش و مشکلاتی مواجه هستیم که برای رفع این چالش‌ها، باید از دانش، تخصص و تجربه پژوهشگران و محققان استفاده و با حمایت و استفاده از راهکارهایی که آن‌ها ارائه می‌دهند، مسیرهای رسیدن به هدف را کوتاه کنیم.
اولین اجلاس سران بیمه ای کشورهای عضو اکو درحوزه بلایای طبیعی به میزبانی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و دبیرخانه سازمان همکاری های اقتصادی(اکو) روز سه شنبه 23 آذرماه 1400 در تهران برگزار گردید . در این اجلاس صندوق بیمه کشاورزی با موضوع تجارب بیمه کشاورزی در مدیریت ریسک بلایای طبیعی حضوریافت.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۴ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۲ ارز افزایش یافت؛ نرخ ۱۰ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
در روز سه‌شنبه 23 آذرماه1400 (سالروز تأسیس بانک) طی نشستی صمیمانه با حضور مشتریان وفادار بانک پاسارگاد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ های سرنوشت‌ ساز از ایشان به‌ پاس شانزده سال اعتماد و همراهی تجلیل به عمل آمد.
مدیر برنامه‌های اشتغال فراگیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:

اقدامات بانک رفاه کارگران در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی چشم‌گیر است

مدیر پروژه‌های سرمایه‌گذاری در برنامه‌های اشتغال روستایی و فراگیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اقدامات بانک رفاه کارگران در حمایت مالی و تسهیلاتی از واحدهای تولیدی و برنامه‌های اشتغالزایی وزارت کار بسیار چشم‌گیر و قابل تقدیر است.
نمایندگان شرکت بیمه رازی با حضور در لیگ ستارگان این شرکت با تاکید بر پنج چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی رشد ۹۳۷ درصد را در زمینه بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی به ثبت رسانده‌اند.
حادثه خبر نمی‌کند و اتفاقاتی مثل آتش‌سوزی می‌تواند برای هر شخصی رخ دهد. اما در زمان آتش سوزی خانه چه کار کنیم تا هم از جان خود محافظت کرده و هم خسارات مالی را به حداقل برسانیم؟