بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

روابط عمومی بیمه تجارت نو: تیم نساجی مازندران که هفته گذشته صدمین بازی خود در لیگ برتر را جشن گرفت یکشنبه 28 آذر، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان تیم دسته اولی آرمان گهر سیرجان بود، تیمی که با حضور در رتبه سوم جدول رده بندی جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است.
در هفت ماه سال ۱۴۰۰، بیش از ۷۲ میلیارد تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۵۸.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.
بررسی جدیدترین گزارش شاپرک از تعداد کارت‌های تراکنش‌دار در آبان امسال نشان می‌دهد که از بین حدود ۴۰۹ میلیون کارت بانکی صادر شده تنها ۱۲۲ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۶ کارت بانکی تراکنش داشته‌اند.
جلسات هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با مدیران بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای اتخاذ راهکارهای مناسب در رویکردهای تحولی فردا و پس فردا به صورت وبینار برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که «تحول دیجیتال» فقط استفاده از فناوری و صدور آنلاین بیمه نامه نیست، گفت: تحول دیجیتال مسیری برای توسعه صنعت بیمه در داخل و خارج از کشور است.
مدیر عامل بیمه ایران درهمایش فرماندهان حوزه بسیج وزارت امور اقتصادی ودارایی :

مهمترین وظیفه بسیج، ارائه راهکارها و راهبردها در بحران های جامعه است

سیدمجید بختیاری مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمه ایران در همایشی که با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج وزارت اقتصاد ودارایی به میزبانی بیمه ایران برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) ،اظهار داشت: ما باید از این شخصیت های عظیم و ظرفیت‌ های بزرگ هدایتی بزرگان دین ، درس بزرگی بگیریم و آنها را در جامعه ،کار ورفتار خود الگو قرار دهیم. مهمترین وظیفه بسیج، ارائه راهکارها و راهبردها در بحران های جامعه بوده وهست. بسیج ، باید بحران های مختلف کشور، اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی را شناسایی کرده و با ارائه راهکارها و راهبردها در صدد حل آن ها برآید. امیدوارم برگزاری این همایش ها نتایج خوبی در حل مسائل کشورداشته باشد.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۴۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به رقم ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان رسید.
همزمان با بیست و ششمین سالگرد تاسیس پست بانک ایران؛

از 3 دستاورد و پروژه جدید پست بانک رونمایی شد

مدیر عامل پست بانک ایران از رونمایی سه دستاورد و پروژه جدید همزمان با بیست و ششمین سالگرد تاسیس بانک خبر داد و گفت: اقدامات و پروژه‌‌های جدید پست بانک ایران شامل؛ رونمایی از نشان و لوگو جدید، تجهیز ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌ها و گلنگ‌زنی آغاز احداث ساختمان جدید است.
خدمتی جدید برای خانواده مشتریان بانک آینده:

فعال‌سازی غیرحضوری رمز اول و دوم پویا در سامانه «کیلید» بانک آینده

مشتریان بانک آینده که از سامانه «کیلید» بانک آینده استفاده می‌کنند برای فعال‌سازی رمز پویا نیازی به مراجعه حضوری به شعب و خودپرداز ندارند و می‌توانند به‌صورت غیرحضوری، رمز اول و دوم پویا را در بخش وب سامانه «کیلید»، فعال کنند.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ارومیه با اشاره به هم مرز بودن این استان با سه کشور ترکیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان، تاکید کرد: در صورت رفع برخی از محدودیت‌ها، ظرفیت بسیار بالا و خوبی برای صادرات به ویژه محصولات کشاورزی داریم.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۱۹۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.
سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در آیین تکریم و معارفه اعضای جدید هیات مدیره بانک کشاورزی، این بانک را بانک اخلاق‌ مدار دانست و اظهار داشت: یکی از مواردی که برند بانک کشاورزی است، شخصیت آن است که بسیار متین و هوشمند رفتار می‌کند.