تجربه مطلوب مشتری با دریافت خدمات الکترونیک درمان بیمه تجارت‌ نو

مدیر بیمه‌های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت‌ نو با بیان اینکه شرکت وی با بیش از ۵۵۰۰ مرکز تشخیصی-درمانی در سراسر کشور قرارداد همکاری در راستای ارائه خدمات منعقد کرده است، اظهار داشت که امکان خدمات دهی به بیمه‌شدگان درمان تکمیلی به صورت برخط و آنلاین در مراکز طرف قرارداد فراهم است.
تصویر تجربه مطلوب مشتری با دریافت خدمات الکترونیک درمان بیمه تجارت‌ نو

به گزارش سایت خبری پرسون، مونا عروجی مدیر بیمه‌های عمر حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت‌ نو افزود: همچنین امکان جدید شرکت بیمه تجارت‌ نو در اعلام خسارت و بارگذاری اسناد درمانی و رصد تمامی مراحل پرداخت خسارت هر بیمه‌ شده درمان تکمیلی از طریق موبایل اپ بنو وجود دارد.

وی توضیح داد: قابلیتی در اپلیکیشن بنو ایجاد شده است که با استفاده از آن، بیمه‌شدگان درمانی می‌توانند هزینه های درمانی خود را اعلام و تصویر مدارک و اسناد درمانی را اسکن و بارگذاری کنند. همچنین بیمه شدگان می‌توانند برای اطلاع از مراحل ثبت، رسیدگی و پرداخت هزینه خود به منوی پیگیری هزینه‌های درمانی مراجعه کرده و از وضعیت پرونده خود آگاه شوند.

عروجی اضافه کرد: پس از بارگذاری صحیح اسناد، بلافاصله ارزیابان خسارت، عملیات ارزیابی و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار داده و در کمترین زمان ممکن، اعلام کسری مدارک و یا تایید هزینه صورت می پذیرد و در صورت تایید اسناد، فرآیند تسویه با مشتری انجام خواهد شد.

وی گفت: در صورت نقص مدارک، پیامک رفع نقص از طریق نرم‌افزار برای بیمه‌ شده اصلی ارسال می‌شود و امکان ویرایش و رفع نقص مدارک برای بیمه شده از طریق اپلیکیشن بنو وجود دارد و در صورت تایید مدارک و تعیین میزان خسارت قابل پرداخت، پیامک مبنی بر واریز خسارت به بیمه شده اصلی ارسال می شود.

مدیر بیمه‌های عمر حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت‌ نو با تاکید بر فضای شفاف روند پرداخت خسارت درمان با نظارت بیمه شده و بیمه‌گذار افزود پشتیبانی و اقداماتی نظیر پاسخگویی برخط در راستای مشتری مداری از طریق اپلیکیشن بنو، طراحی شده و رفع ابهام و پاسخ گویی به سوالات به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

عروجی اذعان داشت رویت مراکز طرف قرارداد و مختصات جغرافیایی آنها در اپلیکیشن بنو و انتخاب نزدیکترین مرکز به مکان بیمه‌شده، انتقال مختصات مراکز درمانی به نرم افزارهای مسیریاب، جهت دسترسی سریع و سرعت در دریافت خدمات برای بیمه‌شدگان فراهم شده است.

وی، در پایان رویت وضعیت پوشش اعضای خانواده بیمه‌ شده اصلی و رفع نقایص احتمالی اطلاعات ثبت شده را از دیگر مزیت‌ های اپلیکیشن بنو دانستند.

عروجی در نهایت اعلام داشت که بیمه شدگان جهت دریافت و نصب اپلیکیشن بنو می توانند به سایت بیمه تجارت‌ نو به آدرس اینترنتی https://www.tejaratnoins.ir مراجعه کنند.

390769