بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک دی در نشستی با حضور رؤسای جوان شعب تهران، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت بانک دی در کاهش ریسک اعتباری را اعطای تسهیلات خرد به جامعه هدف بنیادشهید و امور ایثارگران دانست.
مدیر امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد:

اعطای کارت اعتباری مروارید پلاس تا سقف 2000 میلیون ریال به متقاضیان

مدیر امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران از اعطای کارت های اعتباری مروارید پلاس با مبالغ 2000، 1000، 500، 300، 200، 100 و 50 میلیون ریالی به مشتریان اعتباری این بانک و دیگر هموطنان متناسب با اعتبار سنجی آنها، برای خرید کالا و خدمات خبرداد.
یادداشت مهدی نوروزی مدیر عامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه:

4 پیشنهاد برای دولت سیزدهم

وجود برخی اشکالات در ساختار بیمه مرکزی و به‌تبع آن صنعت بیمه سبب شده تا شاهد رشد و توسعه این بخش نباشیم و ضریب نفوذ بیمه در کشور از نقطه ایده‌آل فاصله زیادی داشته باشد. قطعاً افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، نیازمند بررسی‌های کارشناسی است و باید جنبه‌های مختلف این موضوع بررسی شود که چه عوامل و مؤلفه‌هایی می‌تواند بر رشد این مهم تأثیرگذار باشد و این روند را تسریع کند.
اولین تامین مالی در نظام بانکی با روش تامین مالی زنجیره ای (SCF) توسط بانک صنعت و معدن بر اساس استعلام فاکتور الکترونیک و در قالب تفاهم نامه با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تأمین کنندگان گروه خودروسازی سایپا انجام شد.
غلامرضا عزیزی عضو هیئت مدیره و معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت و عملکرد سرپرستی استان هرمزگان، از این سرپرستی بازدید و با همکاران دیدار کرد.
شهید سلیمانی می دانست که هیچگاه در رختخواب از دنیا نخواهد رفت و دژخیم یا خون خوارترین فرد در دنیا باعث ترور و شهادت اش میشود و این نشان دهنده ی شخصیت بزرگ ایشان است، شهید سلیمانی از آرزو هایش بود که به شهادت برسد.
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه، با هدف بررسی پتانسیل سرمایه‌گذاری، توسعه اشتغال‌ زایی در مناطق کم برخوردار روستایی و نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، دیدار با همکاران و شرکت در جلسه شورای اداری، به استان مرکزی سفر کردند.
سردار سرافراز شهید، حاج قاسم سلیمانی همانگونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند؛ طلایه‌ دار تربیت‌ یافتگان مکتب امام حسین(ع) و از برترین پویندگان مکتب امام خمینی(ره) و ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود و هست. کسی که در میان مردم ایران و نیز آزادی‌خواهان و سالکان مکتب مقاومت و ایثار، نماد و الگویی جاودانه از شجاعت، رشادت و پایمردی در عین صداقت و مردم‌داری بود.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۲ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۹ واحد پولی دیگر ثابت ماند.
یک نماینده بیمه رازی:

بیمه رازی در مسیر رسیدن به اوج است

یک نماینده بیمه رازی با اشاره به اینکه حرکت شرکت به سوی روزهای اوج آغاز شده است، گفت: با حضور آقای جباری به عنوان مدیرعاملی از جنس صنعت بیمه، نمایندگان و شبکه فروش گام به گام همراه هستند .