حمایت از طرح های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک در نمایشگاه

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ارائه خدمات مالی با هدف پیشبرد مگاپروژه‌های توسعه‌ صنعت نفت و گاز کشور و توانمندسازی شرکت‌های داخلی دانش بنیان را محور کار بانک در نمایشگاه بین المللی نفت تهران دانست.
تصویر حمایت از طرح های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک در نمایشگاه

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر شاهباز امروز (شنبه، 24 اردیبهشت‌ماه)در دومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در غرفه بانک ملی ایران این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردها و برنامه‌های آتی بانک و نیز بررسی فرصت‌های همکاری با شرکت‌های تابعه وزارت نفت و سرمایه گذاران عنوان کرد.

وی نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز تهران را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی در کشور برشمرد و اظهارداشت: حضور حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه نفت امسال، نویدبخش شکوفایی هرچه بیشتر صنعت نفت در کشور است و ما باید با ارائه خدمات و ابزار های تامین مالی متنوع و متعدد و حمایت از آن ها شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت در کشورمان باشیم.

شاهباز با بیان این که بانک ملی ایران این آمادگی را دارد که در راستای حمایت از تولید و اشتغال افرینی با ارائه خدمات و محصولات متنوع وزارت نفت را در اجرای پروژه های توسعه ای خود همراهی نماید از انجام مذاکرات امید بخش با شرکت‌های داخلی و خارجی در طول نمایشگاه خبر داد .

گفتنی است، نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی یکی از مهم ترین رویدادهای داخلی برای شرکت ها و مهندسان فعال در حوزه ‌های مختلف بالادستی و پایین دستی صنعت نفت است که با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت و گرد هم آوردن صنعتگران فعال در این حوزه از سراسر جهان، امکان سرمایه‌گذاری و عقد قرارداد های مختلف را در یک فضای مشترک فراهم می‌کند.

397362