برندگان جشنواره نوروزی کارت‌های هدیه بانک شهر اعلام شدند

با حضور رئیس هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک شهر، نماینده بانک مرکزی، نماینده بازرگانی صدا و سیما و عوامل برنامه عصر جدید؛ مراسم قرعه کشی جشنواره نوروزی کارت‌های هدیه این بانک برگزار شد.
تصویر برندگان جشنواره نوروزی کارت‌های هدیه بانک شهر اعلام شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که دکتر طاهری رئیس هیات مدیره، عطاران معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، میرمحمد میگونی معاون حقوقی و نظارت، سجادی معاون سرمایه گذاری و امور شرکت ها، حسینی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، غلامی مدیرامور بازرسی و نظارت، نمایندگان بانک مرکزی، صدا و سیما و... حضور داشتند، قرعه کشی ۴۰۱ جایزه ویژه امتیاز تسهیلات قرض الحسنه ۲۰۰میلیون ریالی خرید کالا و خدمات از فروشگاه اینترنتی دیجی شهر انجام شد.

اسامی نفرات منتخب از طریق سایت بانک به آدرس: www.shahr-bank.ir قابل مشاهده است. منتخبان برای چگونگی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۲۰۰میلیون ریالی خرید کالا و خدمات از فروشگاه اینترنتی دیجی شهر؛ می توانند از روز شنبه تا چهارشنبه (ساعت 9 تا 12) با شماره: 88936920-021 تماس بگیرند.

این گزارش می افزاید، جشنواره نوروزی کارت های هدیه بانک شهر به منظور قدردانی از تمامی شهروندان دارای کارت های شتابی که از طریق پیشخوان های شهرنت این بانک در تعطیلات نوروز، کارت هدیه دریافت کردند، برگزار شد. اطلاع رسانی گسترده این جشنواره نیز از طریق برنامه پر مخاطب "عصر جدید" و فضای مجازی صورت گرفت.

397410