بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

پس از اینکه چندی پیش مجمع کرمان با درگیری همراه بود. این بار نیز در یک مجمع عمومی اتفاقی رخ داده که در این ویدیو می‌توانید مشاهده کنید.
بانک گردشگری در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران ( معرفی شده در سامانه وزارت راه و شهرسازی) پیشگام بوده و از سال گذشته تاکنون در مجموع بیش از 3700 فقره از این نوع تسهیلات به مبلغ بیش از 2000 میلیارد ریال اعطا کرده است.
معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: پیگیر این هستیم که زنان سرپرست خانوار همگی تحت پوشش بیمه قرار گیرند و مراحلی از کار هم پیش رفته است.
رییس کل بانک مرکزی در جمع صاحبنظران و اساتید اقتصاد با تاکید بر لزوم تحول در نظام بانکی و کنترل تورم گفت: اصلاح قوانین و مقررات بانکی در راستای تسهیل دسترسی مردم به خدمات بانک ها در دستور کار جدی بانک مرکزی است.
مدیرعامل بانک مسکن به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن اشاره کرد و گفت: موارد مطرح شده در دیدار رئیس جمهور با مدیران بانکی کشور بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن آغاز شده است.
شـعب بیمـه رازی در پـی دسـتور مدیرعامل شـرکت، تسـریع در بررسـی و پرداخـت خسـارت را در دسـتور کار خـود قـرار داده و شــعبه مرکــزی بیمــه رازی تنهــا در یــک روز 445 میلیــون تومــان خســارت ســه پرونــده را پرداخــت کــرد.
تولید تیزر تبلیغاتی تلویزیونی و سینمایی هنوز یکی از قوی‌ترین و تشویق‌کننده‌ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌آیند. بعد از گذشت مدت طولانی که کشور درگیر ویروس کرونا بوده، مدتی است کور سوی امیدی برای بازگشت مردم و رونق به گیشه بین سینماداران به وجود آمده است.
در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بیمه "ما" نهمین جایزه خود را دریافت کرد و برای سومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس زرین، بالاترین نشان این جایزه شد.
رئیس شعبه کاشانی بیمه رازی یکی از رموز موفقیت شعب برتر را اجرای استراتژی‌های ابلاغی در سال جاری دانست و گفت: در سال 1400 حدود اختیارات در شعبه کاشانی به کارشناسان و نمایندگان تنفیذ شد که این مهم در افزایش عملکرد شعبه و نمایندگان تأثیرگذار بوده است.