بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در صورتی که حمایت دولت وجود داشته باشد و سازمان نیز بتواند هدایت منابع را به سمت صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت منابع سوق دهد؛ افزایش پوشش خدمات محقق خواهد شد.
رئیس شعبه ساری بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه طی ده ماه سال جاری بالغ بر 3500 میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان بانک در استان مازندران اعطا کرده که این رقم نسبت به تسهیلات اعطایی سال گذشته 31 درصد رشد داشته است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۴۴۴ تومان رسید.
یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد، مراقبت از اموال و وسایل خانه است. حادثه خبر نمی‌کند. هر لحظه امکان دارد به دلایلی خانه دچار آتش سوزی شود. در این صورت وجود بیمه‌ای که هزینه‌ های سنگین مالی را پوشش دهد، الزامی خواهد بود. در این مقاله درباره نکات خرید بهترین بیمه سرقت منازل بر اساس پوشش خسارت صحبت می‌کنیم.
در ادامه بازدیدهای میدانی عضو هیئت مدیره و معاون امور شعب بیمه میهن از شعب؛ او امروز پنجشنبه نیز از سرپرستی استان های قزوین و گیلان بازدید کرد.
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی 9 ماهه ابتدای سال 1400 به بخش‌های اقتصادی مبلغ 20 هزار و 195 هزار میلیارد ریال( 20.195.8 هزار میلیارد ریال) است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 7 هزار و 562 هزار میلیارد ریال(7.562.5هزار میلیارد ریال) معادل 59.5 درصد افزایش داشته است.
در دستور کار تأمین اجتماعی قرار گرفت؛

کاهش 50 درصدی زمان انتظار برای مراجعه به کمیسیون‌های پزشکی

سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: "زمان انتظار افراد برای حضور در کمیسیون‌های پزشکی تأمین اجتماعی که برای تعیین تکلیف درخواست‌های ازکارافتادگی تشکیل می‌شوند، طولانی است و این زمان در گام نخست و در کوتاه مدت باید حداقل 50 درصد کاهش یابد."
آموزش در بنگاه‌ های اقتصادی از الزامات اساسی است همه شرکت‌ها برای ارتقا سطح کیفی کارکنان خود اقدام به آموزش مستمر می کنند تا کاستی‌ها جبران شود. شرکت بیمه تجارت‌ نو نیز در حوزه آموزش دست به اقدامات زیادی زده است.این اقدامات در حوزه‌های مختلف و در رده‌های مختلف صورت گرفته است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۶ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۲ ارز کاهش یافت، نرخ ۸ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
در یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش بیمه رازی مطرح شد؛

اقدامات مدیریت بر عملکرد نماینده‌ها تاثیر مستقیم دارد

یک نماینده بیمه رازی در شهرستان شوشتر گفت: اقدامات اخیر مدیریت بیمه رازی در راستای توجه ویژه به نماینده‌ ها در عملکرد نماینده‌ ها و شبکه فروش تاثیر بسزایی دارد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون که در ساختمان مرکز آموزش و پژوهش برگزار گردید گفت: بانک توسعه تعاون با هدف تأمین مالی و ارتقای بخش تعاون در اقتصاد ملی تأسیس شده است.
اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره زمان اجرای حذف ضامن از وام‌های بانکی بیانگر این است که این موضوع از هفته آینده در بانک‌های دولتی اجرا خواهد شد.
با پیوند اینترنت و صنعت، پرداخت‌های بانکی و مالی، اگرچه دسترسی به خدمات این حوزه را برای مشتریان بانکی تسهیل کرده است، اما در عین حال روش‌های سوء‌ استفاده جدید نیز متناسب با امکانات پرداخت جدید از سوی هکرها استفاده می‌شود.