بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بنیانگذار و رئیس انجمن تله مدیسین ایران گفت: فلسفه و هدف نسخه‌ نویسی الکترونیک مناطق محروم است چرا که بسیاری از مناطق با کمبود پزشک مواجه هستند که با این اقدام می‌توان به راحتی بیماران را ویزیت و نسخه تجویز کرد.
پرتفوی بیمه ای شرکت بیمه تعاون در حال حاضر حدود ۸۵۰ میلیارد تومان است و برنامه ریزی شده که این عدد تا پایان امسال به حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان برسد.
اخلاقی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را از بزرگترین و مهمترین مشتریان بانک تجارت برشمرد و بر ضرورت همکاری با این شرکت از طریق ارائه بهترین خدمات مالی و بانکی متناسب با طرح‌های توسعه‌محور این هلدینگ تاکید کرد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (چهارشنبه، ۲۹ دی‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای هفت واحد پولی افزایش و قیمت ۲۶ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۳ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه مدیران عامل بانک‌ها با رئیس‌جمهور، با تبیین نقش و عملکرد این بانک، حمایت دولت را در تقویت توان ارائه خدمات تخصصی و اعتباری این بانک حائز اهمیت دانست.
در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران که در تاریخ 28 دی1400 در محل سالن اجلاس برگزار شد، پس از ارزیابی شاخص‌های مختلف مالی و حسابداری، بانک پاسارگاد بار دیگر موفق به کسب تندیس زرین به‌ عنوان بالاترین سطح این جایزه شد.
بانک مرکزی در راستای همراهی و مساعدت با فعالان اقتصادی و صادرکنندگان در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، مصوبه جلسه اخیر کمیته موضوع ماده (2) را در تاریخ 28 دی ماه 1400 به منظور اجرا به دستگاه‌ های اجرایی ذی‌ربط ابلاغ کرد.
حسین مهری در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان بانک صنعت و معدن بیان داشت: تجربه و دانش همکاران بازنشسته جزء دارایی های بانک محسوب می شود و می توان از این دارایی ها و تخصصی که در همکاران بازنشسته وجود دارد در ارتقاء و توسعه بانک استفاده کرد.
در پی برگزاری جلسه رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با مدیران عامل بانک‌ها، مدیرعامل بانک ملی ایران با ابلاغ دستور تشکیل کمیته ای به منظور تعیین تکلیف واحدهای تملیک شده در این بانک، تاکید کرد: اخذ مطالبات از بدهکاران، نباید به تعطیلی بنگاه ها منجر شود.
در سه‌شنبه‌ های پاسخگویی بیان شد؛

ایران‌ مال برای تمام اقشار جامعه

مدیر مارکتینگ و تبلیغات ایران‌مال با اشاره به زیرساخت‌های نوآورانه این مجموعه گفت: مجموعه ایران‌مال در راستای ارائه خدمات به‌روز به تمام اقشار جامعه طراحی و به بهره‌برداری رسیده است.
پس از ابلاغ دستورالعمل ارائه خدمات تأمین مالی زنجیره‌‌ای به بانک‌ها و آغاز اجرای آزمایشی طرح، از جانب بنگاه‌های تولیدی و فعالان اقتصادی استقبال گسترده‌ای از طرح به عمل آمده و همزمان سؤالات و ابهاماتی هم برای ذینفعان مختلف شکل گرفته است. در همین راستا