بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی به مناسبت روز زن:

حضرت زهرا (س) الگوی تحول‌ آفرین زن امروز است

اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر، در پیامی این روز را تبریک گفت.
بانک اقتصادنوین در 9 ماهه سال جاری سه هزار و 181 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش دو هزار و 422 میلیارد ریال پرداخت کرد که ارزش ریالی آن در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود 30 درصد رشد داشته است.
رئیس هیات مدیره پست بانک ایران در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زهرا (س):

سهم بانوان در جمع مدیران پایه و میانی بانک رشد کرده است

طهمورث الیاسی بختیاری رئیس هیات مدیره پست بانک ایران عصر امروز شنبه دوم بهمن ماه در جشن میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن با تبریک ولادت آن حضرت گفت: در مجموعه پست بانک 24 درصد شاغلین خانم ها هستند و در حال حاضر سهم بانوان در جمع مدیران پایه و میانی بانک رشد کرده است که این نشان از توجه به توانمندی بانوان و وجود فرصتهای برابر برای زنان و مردان و توجه به توانمندی ها و شایستگی ها در پست بانک ایران دارد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۲ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۲ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
شعبه قزوین بیمه رازی در راستای انجام تعهد خود و افزایش رضایت بیمه‌گذاران با تسریع در پرداخت خسارت، تنها در دی‌ماه سال جاری بیش از ۸۵۶ میلیون تومان خسارت در رشته‌های اتومبیل، عمر و سرمایه‌گذاری و درمان گروهی پرداخت کرده است.
در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن صورت گرفت:

آغاز به کار نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت بانک صادرات ایران

​دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، از امروز دوم بهمن‌ماه با حمایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد.
اولین جلسه گفت وگوی استارتاپ ها در مرکز پارک علم و فناوری شیراز با حضور پست بانک ایران به عنوان حامی رویداد، مسولین برگزارکننده نمایشگاه اینوتکس و استارتاپ‌های استانی برگزار شد.
در پنل تخصصی «تحول دیجیتال در صنعت بیمه و مدیریت ریسک و پیشگیرانه خسارت» بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه، «فرنوش معنوی» کارشناس مدیریت ریسک، «مسعود دادگر» کارشناس مدیریت ریسک و «محمدحسین رحمتیان» مدیر ریسک بیمه ملت، مقاله‌ای با عنوان «ارائه روشی برای پیش‌بینی خسارت در بیمه‌نامه‌های شخص ثالث اتومبیل» ارائه کردند.
در راستای رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعبه‌ها، کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد که تاریخ انقضای آن‌ها از ابتدا تا انتهای بهمن‌ماه سال 1400 است، به‌مدت یک سال تمدید شد.