بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که به امضای مدیران عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و فروشگاه زنجیره‌ای رفاه رسید، سازمان‌ها می‌توانند با معرفی کارکنان خود، آن‌ها را از کارت اعتباری بدون کارمزد بهره‌مند کنند.
عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه رسیدگی به شکایات ثبت شده در سامانه نظارت مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی، از سوی مردم و همچنین کارشناسان مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه رضایت‌بخش ارزیابی شده است.
رئیس شعبه بوشهر بانک توسعه صادرات ایران خبر داد:

رشد 92 درصدی تسهیلات اعطایی در 10 ماهه اول سال

رییس شعبه بوشهر بانک توسعه صادرات ایران گفت: تسهیلات پرداختی به مشتریان در این شعبه طی 10 ماه ابتدایی سال 1400 بالغ بر 698 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشـد 92 درصدی را نشان می دهد.
محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهوری و «سورنا ستاری » معاون علمی فناوری ریاست جمهوری امروز با حضور در شبکه نوآفرینی سرآمد، از این مرکز بزرگ نوآفرینی بازدید کردند.
مدیرعامل بانک سپه بیان کرد: یکی از مزایای تسهیلات در قالب تامین مالی زنجیره‌ای، تسهیل تامین مالی بنگاه‌ها و بخش تولید است، از سوی دیگر به جریان‌های ورودی و خروجی کالاها و اقلام نیز نظم می‌دهد
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۸ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۷ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۱ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
وزیر اقتصاد گفت: در جلسه مقرر شد، از طریق پیشنهادی که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مطرح است و ان‌شاءالله در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد، با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون در سال آینده، کمک بیشتری به قدرت وام‌دهی به فعالیت‌های بخش تعاونی صورت گیرد.
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی:

خدمات ثبت‌ نام بیمه دانشجویی به صورت غیرحضوری

مدیرکل امور بیمه‌ شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی خدمات مربوط به ثبت‌ نام بیمه دانشجویی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان به شعب و یا کارگزاری‌های تأمین اجتماعی نیست و صرفاً متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی سازمان به نشانی es.tamin.ir درخواست خود را ارائه کنند.
در گردهمایی روسای موفق شعب بانک ها و موسسات اعتباری کشور انجام شد:

تقدیر از شعب برتر بانک ایران زمین

دوازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکها و موسسات اعتباری کشور با عنوان "آموزش و توسعه منابع انسانی" در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد.