سفر مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان کرمانشاه

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران به همراه جمعی از مدیران ستادی در قالب سه گروه کاری، با هدف بررسی استعدادهای بالقوه سرمایه‌گذاری، نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، دیدار با همکاران و شرکت در جلسه شورای اداری، صبح پنجشنبه ۹ تیرماه ۱۳۰۱ به استان کرمانشاه سفر کردند.
تصویر سفر مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان کرمانشاه

به گزارش سایت خبری پرسون، در این سفر، بهزاد شیری مدیر عامل بانک و هیات همراه پس از ورود به استان، به همراه شهنام زندیه رئیس اداره کل آمار و بودجه فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی، فاتح ملائی مدیر شعب استان کرمانشاه در گروه اول از شعب آزادی، نوبهار، پیام، باجه‌های بانکی روستایی کرناچی و ده پهن و شرکت نیروی غرب که از پست بانک استان تسهیلات دریافت کرده است، بازدید و پیرامون مشکلات با کارکنان این شعب و باجه بانکی روستایی گفت و گو می‌کنند.

همچنین در گروه دوم، مهدوی رئیس اداره کل بررسی و نظارت بر طرح های بانک و امیر لرستانی معاون مدیریت شعب استان کرمانشاه از شعبه اسلام آباد غرب و طرح‌های الکل جاویدان و کاغذ معدنی خسروی بازدید می کنند.
در گروه سوم داود قزلباش رییس اداره کل امور شعب و نصیری رییس اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری به همراه خشنودی رییس دایره باجه های استان از شعبه شهرستان صحنه و باجه های بانکی روستایی این شهرستان بازدید خواهند داشت..

بر اساس این گزارش، پس از این بازدیدها، جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان کرمانشاه به ریاست مدیر عامل بانک و با حضور هیات همراه، مدیر، روسای شعب و کارشناسان ستادی این استان برگزار می شود.

403439

مطالب مرتبط