بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با کمک بانک توسعه صادرات ایران محقق شد:

صرفه جویی ارزی 3.5 میلیون دلاری برای کشور

شرکت داروسازی اکسیر از مشتریان شعبه خرم آباد بانک توسعه صادرات ایران، برای اولین بار موفق به تولید داروی نوراپی نفرین شد؛ این دستاورد صرفه جویی ارزی بالغ بر 3.5 میلیون دلار برای کشور به دنبال دارد.
۶۰۵ پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش دولتی و خصوصی در سراسر کشور با حضور دکتربهزاد شیری مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران امور و حضور آنلاین مدیران استانی به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
طلا و سکه بار دیگر پس از چند روز کاهش قیمت، به روند صعودی خود ادامه داد.
طی مراسمی با حضور سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر و سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان دوطرف به امضاء رسید.
بانک تجارت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی با هدف برقراری و توسعه تعامل بانکی و راهکارهای عملیاتی و تسهیل همکاری های مشترک تفاهمنامه امضا کردند.
بررسی‌های آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد نظام بانکی در سال ۹۹ حدود هزار و ۹۰۰ هزار میلیارد تومان به بخش‌های اقتصادی تسهیلات پرداخت کرده‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن (۹۸) حدود ۹۵ درصد رشد داشته است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۳ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۶ ارز کاهش یافت، نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مدیران و کارکنان دی در آستانه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امان راحل(ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.